Joi, 27 Septembrie 2018 | Bacau | 2 comentarii
Mâine, începând cu ora 9:00, la Centrul de Afaceri și Expoziții “Mircea Cancicov” ne vedem pentru o nouă ședință a Consiliului Local Bacău. 22 de proiecte erau înscrise pe ordinea de zi, însă pe ultima sută de metri am ajuns la o agendă care cuprinde 38 de inițiative după ce 16 dintre ele au fost anunțate “peste ordinea de zi”, fără referatul de urgență prevăzut de lege. Așa cum v-am obișnuit, mai jos puteți consulta rezumatele acestor proiecte, dar vă rog să parcurgeți articolul până la capăt căci cele mai importante documente propuse sunt exact cele anunțate în suplimentarea ordinii de zi din convocare. De exemplu, rectificarea bugetară e la poziția 23. Dacă vreți să vedeți ce este foarte urgent pentru administrația Necula, vă recomand să vă uitați la 23M și 23N: resurse de patrimoniu puse la dispoziția BOR. Pe de o parte pentru organizarea unei conferințe cică de informare pentru referendumul de săptămâna viitoare, pe de altă parte pentru funcționarea unui post de radio creștin la Centrul de Afaceri și Expoziții. Da, ați citit bine! Ce obiective se suplimentează: De unde se taie bani: Documentațiile complete ale proiectelor de hotărâre le găsiți aici. Vă reamintesc că întâlnirile Consiliului Local sunt publice și au loc la Centrul de Afaceri și Expoziții. Mai precis, în a doua clădire de la dreapta la stânga, la etajul 1. Repet, absolut toate ședințele sunt publice și deschise cetățenilor. Întrebări, sugestii, lucruri care ar trebui adăugate, modificate sau spuse privind aceste proiecte?
+ 280.000 pentru cheltuieli curente de întreținere și funcționare pentru autorități executive;
+ 127.000 pentru drepturile copiilor cu CES din învățământ;
+ 452.000 pentru igienizări, mobilier și utilități;
+ 10.000 pentru supravegherea sănătății cadrelor medicale din cabinetele medicale școlare;
+ 983.ooo pentru funcționarea Bazinului de înot, zilierilor și acoperirea cheltuielilor curente;
+ 2.361.400 pentru carburanți, piese de schimb, reparații utilaje și materiale antiderapante pentru sezonul rece;
+ 613.600 pentru acoperirea cheltuielilor cu reparațiile străzilor;
+ 2.726.120 pentru plata subvențiilor la energie termică;
+ 1.658.930 pentru plata pierderilor de pe rețeaua de termoficare;
+ 220.000 pentru montarea unor parcometre;
+ 37.616 pentru învâțământ;
+ 68.244 pentru reamenajarea parcului Aviatori 1;
+ 69.089 pentru amenajarea parcului Aviatori 2;
+ 55.000 pentru montarea unor trambuline la Bazinul de înot;
+ 14.000 pentru o mașină de frecat și aspirat pardoseli la Bazinul de înot;
+ 10.000 pentru un punct de alimentare cu energie electrică a semaforului din intersecția Republicii-Condorilor;
+ 30.000 pentru traseul pentru biciclete semicircular Mioriței;
+ 30.000 pentru reamenajarea străzii Prieteniei pe modelul zonei rezidențiale home-zone;
+ 30.000 pentru un coridor pentru deplasări nemotorizate;
+ 10.000 pentru reabilitarea străzii Aeroportului.
– 2.049.000 de la sănătate (Spitalul Municipal și relocarea Stației Salvare în zona Milcov);
– 160.000 de la modernizarea și reabilitarea clădirii fostei Stări civile;
– 50.000 de la consolidarea și modernizarea Stadionului Municipal;
– 10.000 de la amenajarea Parcului Aviatori 2 (studii și expertize);
– 144.000 de la amenajarea malurilor Lacul Bacău – etapa I (Insula de Agrement);
– 162.000 de la amenajarea unui parc în cartierul Aviatori (str. Făgăraș);
– 19.000 de la amenajarea unui parc pentru cartierul CFR (str. Tineretului);
– 101.000 de la reconfigurarea spațiilor interstițiale din cartierul Bistrița Lac;
– 29.000 de la reabilitarea Casei Rafailă;
– 29.000 de la amenajarea unei menajerii;
– 29.000 de la construirea unui balon de fotbal;
– 58.000 de la proiectul de reconfigurare a spațiilor interstițiale din cartierul Aviatorilor;
– 49.000 de la proiectul POCA “Drumul anticorupție: echilibru și integritate în mun. Bacău”;
– 69.000 de la proiectul POCA pentru introducerea unui sistem modern de management pentru optimizarea investițiilor din mun. Bacău;
– 60.000 de la proiectul de asigurare a managementului performanței și calității în mun. Bacău;
– 20.000 de la elaborarea Politicii de parcări;
– 29.000 de la lucrările de eliminare a acumulărilor de gaze naturale peste limitele admisibile n ansamblul locuințelor ANL Gherăiești;
– 34.000 de la amplasarea unor sirene electronice pentru alarmarea populației;
– 20.000 de la reabilitarea PT 33 cu destinația de Club al pensionarilor;
– 34.000 de la reabilitarea unei clădiri în vederea creării unui centru integrat socio-medical care să ofere servicii specializate în acord cu nevoile comunității (zona Letea);
– 29.000 de la construirea unui modul la Căminul pentru persoane vârstnice;
– 29.000 de la construirea unui modul pentru îngrijirea copiilor cu dizabilități;
– 69.000 de la montarea unor canalizații subterane și cămine de joncțiune pentru iluminatul public
– 479.000 de la amplasarea unor module comerciale și LTE în Piața centrală;
– 49.000 de la construirea unui modul cu destinația de birouri în incinta CAEx;
– 69.000 de la construirea locuințelor ANL (Bucegi III B LTE);
– 49.000 de la reabilitarea locuințelor sociale și colective cu accent pe reabilitarea specială pentru persoanele dezavantajate (zona Izvoare);
– 9.000 de la modernizarea iluminatului și asigurarea supravegherii spațiului public în zona Izvoare;
– 49.000 de la extinderea infrastructurii tehnico-edilitare;
– 460.000 de la Rezerva de apă;
– 315.000 de la sistemul de management al traficului pentru prioritizarea coridoarelor de transport public local și a deplasărilor cu bicicleta;
– 24.000 de la modernizarea stațiilor de transport public;
– 171.000 de la 3 coridoare pentru deplasări nemotorizate (Centru-CFR, Cancicov-Sala Sporturilor, Centru-Aeroport).
Articole recomandate:
Search
Articole Recente
- Dezvoltare în zona Ștefan cel Mare, dar controlată și în acord cu infrastructura municipală
- Ce mai coacem în birourile primăriei: 7 regulamente pe care le avem în lucru
- În atenția unor agitatori de meserie: așa arată semnătura fostului primar
- Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Sesizare penală pentru vandalii care distrug mobilierul stradal din Bacău
Comentarii recente
- Radu on Ce mai coacem în birourile primăriei: 7 regulamente pe care le avem în lucru
- Gabriel Gabor on Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Sorina on Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Stan on Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Q on Reparații curente la iluminatul public din Bacău
- Kristofer on 2021. Play!
- Petcu Constantin on 2021. Play!
- Stan on Transparență totală: absolut toate contractele și cheltuielile vor fi publicate pe site-ul Primăriei Bacău
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 18 decembrie 2020 (rezumatul proiectelor)
- Iorga stefania alexandea on Transparență totală: absolut toate contractele și cheltuielile vor fi publicate pe site-ul Primăriei Bacău
Rezerva de apa nici nu a inceput si deja se taie bani?
Si apropos de parcometre. Daca NICIUNA din parcarile cu plata nu este amenajata conform HCL mai este obligatorie plata taxei? Ceva care nu respecta legea ne obliga sa o respectam? Vezi ce spune HCL prvind marcarea acestor parcari. Care a fost logica aruncarii unor bani pe numerotarea locurilor de parcare? La ce foloseste?
In sfarsit un ansamblu rezidential cu parcare separata supraetajata. Sunt curios sa vad ce o sa iasa. Ma refer la PUZ-ul celor de la Fiald.