Dacia Lodgy sau momentul în care îţi doreşti să existe nota 11

Dacă aş fi nevoit să spun cât de urâtă mi se pare Dacia Lodgy pe o scară de la 1 la 10, că altfel nu pot pune problema, m-aş fâstâci şi aş da din coate pentru nota 11. Aş fi indulgent dacă aş da 10 pentru că aş include monovolumul românesc într-o marjă de normalitate. Sorry, Lodgy este foarte urâtă.

8 thoughts on “Dacia Lodgy sau momentul în care îţi doreşti să existe nota 11

  1. Sunt de acord cu tine în privința notei, dar nu cred că meritata atâta atenție modelul Lodgy încât să scrii un articol 🙂

  2. urata cu spume. daca loganul a mai avut vanzare fiind un model ieftin, vad ca lodgy se apropie ca pret de cele din vest. sunt curios sa vad ce vanzari va avea. eu nu as da atatia bani pe acest „frigider” pe roti. versiunea de top full costa in jur de 16500 de euro. la acesti bani iei o masina second hand avand maxim 3-4 ani care niciodata nu se va compara cu aceasta.

  3. Lodgy nu e asa urata cum spuneti voi,uitati-va cu cine trebuie sa concureze (Opel Zafira, Citroën Xsara Picasso,Ford focus C-max) cu unele exceptii restul masinilor din clasa ei arata patratos si sunt voluminoase fiindca sunt.. monovolume..ca sa nu mai zic de pret:daca cea mai scumpa Lodgy e 18 mii (cu navigatie si restu)versiunile de top ale celorlalte se duc cu mult peste 20 de mii.Sa nu uitam ca Dacia e apreciata peste tot in lume pentru raportul pret-calitate-fiabilitate, nu pentru concept-cars sau limuzine de lux 🙂

  4. Lodgy nu e o masina frumoasa,dar nici urita cu spume nu e.Fiind un low cost,francezii nu au pus accent pe design ci pe costuri de fabricatie cit mai mici.Nu comparati design-ul nemtesc (Ford,Opel,Skoda,Seat,VW)cu cel francez sau italian.Nu stiu care sunt versiunile de echipare dar cu siguranta cea mai buna Lodgy e mai ieftina si mai bine echipata decit cea mai slaba concurenta.Pe asta mizeaza cei de la Renault.Iar daca cel care o cumpara nu e multumit de design cu siguranta vor aparea si elemente de tunning care ii vor schimba mult aspectul.Aveti in vedere varianta de curse a masinii care arata super agresiva.Cit priveste opinia ca-i mai bine sa-ti iei un second hand,va inselati.Aceeasi clasa de automobile o poti cumpara mai ieftin decit un Lodgy nou dar cu siguranta are cu 80000km mai mult decit indica bordul si cel putin 4-5 ani vechime.Luati in consideratie diferenta intre o masina noua si una plimbata 200.000 km!

  5. @Laurentiu , nu vorbi numai ca sa deschizi gura. Daca te-ai fi documentat macar putin ai fi vazut ca Seat si Skoda nu sunt nemtesti. Apartin ele de VW Group, dar nu sunt nemtesti. Elemente de tuning spui? Moda NFS a trecut de mult, dom’le. Si chiar sa zicem ca s-ar dori o mica imbunatatire a exteriorului, cate Dacii Sandero sau Logan ai vazut tu aratand bine sau „tunate” cu stiu eu ce accesorii ? Accesoriile disponibile sunt toate niste gunoaie ieftine ! Te inseli amarnic si in materie de masini second-hand. La banii aia ( 16.000-18.000 euro ) iti cumperi masina, nu cutie pe roti. O fi avand una SH cativa km in bord, dar una e un motor strain si alta e coşarca pusă pe Dacia (singurul propulsor acceptabil prezent pe Dacii de 20 si ceva de ani incoace e 1.5dCi – dar si ala e luat de la Renault – rusine !). Sunt masini proaste, urate si slabe. Nu favorizez nici o alta firma, favorizez calitatea si durabilitatea, lucruri absente in masinile marca Dacia. Nu indrazniti sa ma contraziceti ptr ca asa e. Comparati tabla de Dacie Logan luata din 2009 si tinuta afara (nu in garaj) cu tabla de Audi/VW/Seat/Honda/Mazda/Merc sau oricare alta marca (exceptand Tata si alte mizerii de teapa Daciei)luata in aceeasi perioada si pastrata in aceleasi conditii.

    In concluzie, Dacia Lodgy – urat arata, scumpa e, proasta e, fiabila nu e, piesele sunt proaste si destul de scumpe si primesti bonus si un aer de kitsch, de chinezaraie ieftina. NU SE MERITA ! E de preferat ceva SH dar bunut, decat ceva nou si prost.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *