Sambata, 25 Decembrie 2010 | internet, Pareri personale | 4 comentarii
Eveniment poate ca da, merge promovat, dar produs, brand? Asa-i, sunt companii care au de castigat de pe urma promovarii pe retelele de socializare, dar sa nu uitam pentru ce intra home userii pe Facebook. Maricica (sa zicem) de 22 de ani din Iasi intra pe FB ca sa vada cui i-a mai dat like prietenul ei, cu cine a fost in club colega de facultate sau cu ce a fost imbracata rivala ei de moarte. Mai intra sa dea comentarii, sa-si puna poze cu cei mai noi pantofi si sa isi puna la status “Of, viata mea”. Vreau sa ajung la un singur lucru: Facebook-ul este folosit de Craciun, mai mult ca oricand, exact in scopul pentru care a fost facut, adica pentru socializare: “La multi ani”; “Craciun fericit”; “Ce cadou ieftin ai primit”; “Hai sa pun o poza cu bradul”; “Sa postez fotografii cu bunicii si unchii pe care nu i-am vazut de 3 luni cu toate ca sunt la cateva strazi distanta”, etc.Multi PR-isti si advertiseri din online incearca de ceva vreme sa se minta nu numai pe ei, ci si pe utilizatorii obisnuiti ai retelelor de socializare. Ei sustin ca Facebook-ul si Twitter-ul sunt niste cai potrivite de a promova un produs, brand, eveniment, etc. si cica pentru asta ar fi fost concepute.
Search
Articole Recente
- Eveniment: consultare online despre Regulamentul spațiilor verzi din municipiul Bacău
- Ședința Consiliului Local Bacău din 29 iulie 2022 (rezumatul proiectelor)
- O veste bună, una foarte bună și una proastă despre PNI Anghel Saligny în județul Bacău
- Ce ne dorim în zona Stadionului Municipal: sport și verde sau blocuri gri?
- Ședința Consiliului Local Bacău din 18 iulie 2022 (rezumatul proiectelor)
Comentarii recente
- Remus Lupu on O veste bună, una foarte bună și una proastă despre PNI Anghel Saligny în județul Bacău
- Carmen on La Ferdinand… o fi pe bune?
- Symy on Fotografiatul pe stradă, din punct de vedere legal. Luaţi notiţe!
- Ifrim on Ședința Consiliului Local Bacău din 30 iunie 2022 (rezumatul proiectelor)
- Vizian Miziteu on Rezumatul intervențiilor mele din ședința Consiliului Local din 27 mai 2022
- mihai on Legea trebuie să fie egală pentru toți. Cazul extinderii abatorului Agricola
- Can t you see me on Ce vă recomandă? Vocea, carnetul și talentul de debutant
- BD on Băcăuanii vor ști în timp real când sosește autobuzul
- You and you on Sinecuri de milioane și risipă de bani publici prin Centrul Comunitar propus de primarul Viziteu
- Kristofer on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
Adevar graiesti!
Daca analizezi (in general vorbind) programelele ce iti monitorizeaza traficul (cpanel, trafic.ro etc) aceste situri de socializare nu te ajuta prea mult.
Când o să studiezi puțin marketing, în special promovare și advertisig, o să înțelegi că există obiective strategice dincolo de credința populară că "publicitatea tre' să vândă".
Social media nu vinde și nu aduce vizitatori decât pionierilor curentului. Însă brand awareness-ul poate fi un punct pe care poți să-l abordezi prin intermediul rețelelor social.
Când te gândești la posibilitatea de a-ți selecta publicul țintă și de a te poziționa în mintea consumatorului drept un brand tânăr, dinamic și deschis la comunicare, s-ar putea să-ți schimbi puțin ideile.
Desigur, bloggerul nu e blogger până nu-și dă cu părerea despre subiecte pe care nu le stăpânește 😀
Sărbători fericite!
In parte, Andrei are dreptate dar am de completat. Din experienta iti spun ca poti sa faci chestii suficient de misto pe FB (Twitter-ul nu-i probat), daca stii sa-l folosesti 😉 Si mi se pare ca are cele mai bune mijloace pentru a reuni exact cititorii/clientii-tinta.
Daca esti curios ce chestii am facut eu pe FB, iti spun in privat.
In SUA Facebookul chiar vinde. Nu numai ca unele companii folosesc o aplicatie prin intermediul carora poti face cumparaturi direct de pe Facebook, dar sunt multe alte metode marketing. Acum vreo 2 saptamani sute de mii de fani au asteptat ore intregi pe pagina unei companii pentru a primi cupoane de reducere de 90%. Aici isi anunta companiile promotiile, ofertele speciale, comunica cu fanii si se pare ca la populatia americana prinde foarte bine. Sper ca Facebook face bani de pe urma companiilor, ca ele sigur au de castigat din asta.