Sambata, 12 Aprilie 2014 | stiri | 1 comentariu
Noutăți administrative din ultimele zile:
Search
Articole Recente
- Galerie foto: spălat mecanizat al străzilor și trotuarelor din Bacău
- Observații din stradă după prima tură cu bicicleta din 2021
- Pe cine deranjează contractul de management obligatoriu dintre directorii de școli și primar?
- În sfârșit, avem Comisie de circulație în municipiului Bacău
- Ședința Consiliului Local Bacău din 31 martie 2021 (rezumatul proiectelor)
Comentarii recente
- Mike on Pe cine deranjează contractul de management obligatoriu dintre directorii de școli și primar?
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 31 martie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Mihnea on A13: Bacău-Brașov sau Răcăciuni-Brașov?
- Mike on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kristofer on Consultări pentru strategia de dezvoltare urbană la nivel metropolitan
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kuru on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
1. De acord, însă cu organizarea unei licitaţii publice sau alegerea unei uniforme care se poate găsi în comerţ sau să se poată face oriunde.
2. E normal, sărăcuţul e inocent. E doar un primar. Nu e de datoria lui să ştie ce fac angajaţii. Nu degeaba s-a inventat zicala: “semnează în alb ca primarul!” Ruşine! Nu are un pic de demnitate în el. Ca toţi politicienii şi aspiranţi politicieni.
3. Just.
4. Ar fi timpul şi nu ar trebui să fie singurul. Dar parcă prea miroase a lucrare cu dedicaţie. Şi oricum parcă 37 hectare sunt prea multe. La Caselle Torino e mult mai puţin, ajunge feroviaria di GTT plus curse shuttle.
5. Miroase a mişcare politică acolo, oricum în zona aia sunt mulţi care nu vorbesc maghiara aşa că dacă ar aduce pe cineva din afară, să mărească numărul etnicilor în zona aia, nu s-ar simţi diferenţa. Oricum e de bine, că măcar se gândesc şi la acele locuri uitate de lume şi de timp.
6. E normal, nu trebuie să treci prin Bucureşti ca să ajungi la Constanţa. Şi totul deoarece nu se vrea prelungirea unei curse cu 300 km (deşi pe linie directă e mai puţin). Şi până la urmă ar fi în folosul Constanţei, ar aduce un aflux mai mare de turişti, care nu s-ar opri la destinaţii turistice mai apropiate.