Între timp, în țărișoara noastră dragă

Luni, 10 Decembrie 2012 | stiri | 3 comentarii

Ieșind puțin din sfera alegerilor parlamentare, subiect care a blocat de-a dreptul opinia publică în ultima perioadă, să vedem ce s-a mai întâmplat în spațiul carpato-danubiano-pontic.

A fost inaugurat aeroportul din Craiova.
10 milioane de euro investiție, turn de control nou-nouț, terminale modernizate de sosiri şi plecări, pistă reabilitată. Victor Ponta a fost prezent și el la inaugurare.

CFR și-a redus datoriile în primele zece luni ale anului 2012 cu 65,54%.
Nu pot să spun decât bravo și că aștept să aud, văd și să simt același procent și în ceea ce privește durata călătoriilor cu minunatele trenuri românești. Nu că nu îmi place să merg cu trenul, e chiar relaxant, dar cinci ore de la Bacău până la București devin la un moment dat enervante.

Primăria Sfântu Gheorghe este obligată de instanţă să respecte limba oficială a statului în spaţiile publice.
Instanța obligă Primăria Sfântu Gheorghe s-o lase mai moale cu maghiarismele și să țină cont de faptul că tăblițele în limba română sunt obligatorii.

Proiectul privind construirea podului peste Dunăre este susţinut de cinci judeţe.
Cum sună un drum expres pe ruta Focșani-Tulcea-Constanța și implicit construirea unui pod în localitatea tulceană Măcin?

3 comentarii la “Între timp, în țărișoara noastră dragă”

  1. Anonim 11 Decembrie 2012 at 12:58 Permalink

    Cine te pune sa mergi cu trenul?

  2. BigBadSheep 12 Decembrie 2012 at 01:42 Permalink

    La punctul doi – o dată ce te-ai plâns că ieşi în pierdere deoarece se merge mult cu “naşul” cum poţi declara reducere a datoriilor de 65%? Ei nu au făcut nimic. Am plătit tot noi, eu, tu şi toţi ceilalţi, din banii noştri, această datorie a lor, prin ştergerea ei sau re-eşalonarea plăţii datoriei.
    La punctul 4 – proiectul există de multă vreme, ofertanţi să îl facă au fost dar…să nu uităm că trăim în România şi există şi acolo, la trecerea Dunării, mişmaşuri, ca să nu îi spunem mafie. Dacă se face podul peste Dunăre care – atenţie!, e între Brăila şi Smârdan (că de la Smârdan până la Măcin mai sunt 5 km de drum în serpentine), îi trimite pe cei cu bacurile – ROMNAV şi micile firme căpuşă, în faliment.
    Cine ajunge pe-acolo va vedea, coborând dinspre Brăila spre Dunăre, că deja zona acolo e de multă vreme predispusă pentru construirea podului, ba chiar există şi nişte piloni de susţinere făcuţi deja dar, cum am spus, interesele sunt mari.
    Drumul ar fi mult mai rapid şi eu, ca brăilean căsătorit cu o tulceană, mi-ar conveni să fie, şi aş fi dispus să şi plătesc. Ultima călătorie s-a lăsat cu spălatul roţilor maşinii în apa Dunării deoarece nenea încărcase bacul peste capacitatea permisă şi era şi Dunărea agitată şi se clătină bacul la un moment dat aşa de tare că urcase Dunărea la bord.

  3. Andrei 22 Decembrie 2012 at 18:48 Permalink

    Cel mai mult imi place punctul 3


Lasa un comentariu