Lenea e mare la Porsche Group: Touareg vs. Cayenne

Marti, 3 Aprilie 2012 | foto, Pareri personale | 3 comentarii

De ce să ne batem capul să desenăm un Porsche Cayenne nou, în condiţiile în care avem un VW Touareg pe care putem să îl vindem fraierilor la un preţ dublu? Evident, după ce îi punem nişte piele de maimuţă şi un telefon prin satelit. Da, ultimele modele de VW Touareg şi Porsche Cayenne seamănă leit. Cum naiba să nu arate la fel dacă au aceeaşi caroserie?

3 comentarii la “Lenea e mare la Porsche Group: Touareg vs. Cayenne”

  1. Laurentiu 3 Aprilie 2012 at 09:32 Permalink

    Pai explicatia e simpla!Porsche e actionar majoritar la VW.In al doilea rind,economia de piata cere costuri de fabricatie cit mai mici pentru a avea un profit cit mai mare.Probabil , cu exceptia caroseriei si a unor elemente de design,90%din piesele de pe Touareg le gasesti si pe Cayenne.Costurile de productie a acestor piese sunt la fel,dar cind pe masina ai sigla Porsche platesti de 3 ori mai mult pe ele.Si ei nu sunt singurii producatori auto care fac acest lucru.Loganul nostru e si el d.p.d.v. tehnic 90% Renault Clio.Teaba asta se numeste”platforma”.Adica producatorii dezvolta un”schelet”(motor,elemente de suspensie,butoane,cabluri si contacte,etc) pe care se poate monta aproape orice fel de caroserie.De obicei,o astfel de platforma e folosita la 2-3 modele de gabarit asemanator.Unii producatori chiar colaboreaza si dezvolta o astfel de platforma impreuna.

    • Nicu 6 Aprilie 2012 at 19:39 Permalink

      Am trait sa mai vad si asa cv “Porsche actionar majoritar la VW ” :))) Grupul V.A.G. (Volkswagen AktienGesellschaft) i-ti spune ceva (Audi,Seat,Skoda,Porsche,Bentley,Lamborghini si Bugatti + Firmele de camioane Scania si MAN )? In toate astea actionar majoritar este Volkswagen si mai are si 19 % sin actiunile Suzuki si acum sa revenim la subiect diferenta intre Touareg si Cayenne pleaca in primul rand de la puterea oferita , 340 de cai Pmax. Touareg fata de 500 de cai Pmax oferita de Cayenne , apoi Cayenne e mai lung cu 5 CM mai ingust cu 1 CM . Prin cele mentionate incerc sa evidentiez ca nu platesti aceeasi masina , existand cateva avantaje pt banii dati in + si or mai fi si jdemii de optionale . Iar daca tu i-ti iei o masina pt cum arata …… ma pui p ganduri .. sincer pe mn mai mult ma intereseaza cat d confortabila e masina , cat de sigura e , la criza asta si cat consuma si cum se comporta la drum lung + oras ….. astea sunt argumente care fac diferenta in astfel de situatii si nu faptul ca “O vreau p aia ca e PORSCHE ” ….. ete partz . Prin absurd , daca o dacie ar fi mai confortabila si s-ar comporta ft bn la drum as prefera dacia !!!

  2. unu 3 Aprilie 2012 at 12:29 Permalink

    Iar te plictisesti si vorbesti prostii.

    Inteleg ca ai luat pozele de aici:

    http://www.oraan.ro/2010/02/25/noul-porsche-cayenne-vs-noul-vw-touareg-sau-impreuna

    dar macar ai citit articolul si preturile la fiecare dintre masini?

    @Laurentiu. Mai verifica informatia aia cu actionarii. De mai bine de 1 an, VW este actionar majoritar la Porsche.


Lasa un comentariu