Nu stiati ca low cost inseamna zero asistenta?

Joi, 6 Ianuarie 2011 | Bacau, Pareri personale | 7 comentarii

180 de calatori au fost tinuti captivi pe Aeroportul George Enescu Bacau. Se pare ca vorbim de terorism! Acestia au fost luati ostateci de catre niste domni numiti check-in care nu i-au lasat sa plece pe cei care aveau cursa spre Roma din cauza cetii dense. Stop.

Serios vorbind, avionul ala nu putea sa decoleze. Hai sa nu ne mai miram ca pasagerii au fost tinuti in aeroport 20 de ore si ca au murit de foame sau ca nu mai puteau de sete. Daca stau bine si ma gandesc aia era o cursa Blue Air low cost. Adica zero asistenta in caz ca se intampla ceva. Aia au platit, aia au.

7 comentarii la “Nu stiati ca low cost inseamna zero asistenta?”

  1. Anonymous 6 Ianuarie 2011 at 00:25 Permalink

    Nu stiu daca au fost chiar tinuti "captivi" acolo,in general poti pleca cand vrei dar renunti la zboru din ziua aia,da romanu prefera sa indure si cele mai dure conditii numai sa nu piarda 40-50 de euro sau cat a platit.In conditii normale cursele low cost isi fac serviciile ok chiar daca au aproape de fiecare data intarzieri de 20 30 de minute.A..si chiar daca zburau cu Air France si era ceata tot acolo ramaneau..doar ca primeau vouchere pt apa si sandwich uri..

    Codrin

  2. Robertworld 6 Ianuarie 2011 at 12:48 Permalink

    40-50 euro in Romania e lux. Unii castiga banii astia intr-o luna. Normal ca nu le convine sa plece.

  3. Anonymous 6 Ianuarie 2011 at 13:57 Permalink

    robert sa fim seriosi..nu cred k este vreun om care sa castige 40-50 de euro p luna si sa mearga cu avionul :-j

  4. Anonymous 6 Ianuarie 2011 at 16:07 Permalink

    sa fim seriosi…am calatorit cu avionul cat am ajuns sa am si experiente placute cat si neplacute…am stat in Tokyo vreo 49 de ore mai exact si biletul nu era low cost..si nici macar un suc nu am vazut…asa ca se poate intampla oriunde oricui…si pentru primul anonim..si eu acum platesc bilete low cost…pentru ca diferenta intre b ilete nu mai e ce a fost..la urma urmei tot pe un scaun stai

  5. Inginer de aeronave 6 Ianuarie 2011 at 20:47 Permalink

    low cost nu inseamna asistenta zero. nici un avion nu e lasat sa decoleze fara a i se face cel putin o verificare inainte, indiferent de low cost sau bisness.

  6. kristofer93 6 Ianuarie 2011 at 20:48 Permalink

    Ma refeream la asistenta data calatorilor in cazuri speciale precum acesta.

  7. gabell 7 Ianuarie 2011 at 15:53 Permalink

    Acum vreo 2 saptamani am trecut prin asa ceva, dar asta in aeroportul din Dublin. Nu conteaza ca esti o companie low-cost, calatorii au drepturi ce trebuie respectate si astea date prin lege. Daca BlueAir e o companie de amatori, asta e altceva…


Lasa un comentariu