Nu stiati ca low cost inseamna zero asistenta?

180 de calatori au fost tinuti captivi pe Aeroportul George Enescu Bacau. Se pare ca vorbim de terorism! Acestia au fost luati ostateci de catre niste domni numiti check-in care nu i-au lasat sa plece pe cei care aveau cursa spre Roma din cauza cetii dense. Stop.

Serios vorbind, avionul ala nu putea sa decoleze. Hai sa nu ne mai miram ca pasagerii au fost tinuti in aeroport 20 de ore si ca au murit de foame sau ca nu mai puteau de sete. Daca stau bine si ma gandesc aia era o cursa Blue Air low cost. Adica zero asistenta in caz ca se intampla ceva. Aia au platit, aia au.

7 thoughts on “Nu stiati ca low cost inseamna zero asistenta?

  1. Nu stiu daca au fost chiar tinuti "captivi" acolo,in general poti pleca cand vrei dar renunti la zboru din ziua aia,da romanu prefera sa indure si cele mai dure conditii numai sa nu piarda 40-50 de euro sau cat a platit.In conditii normale cursele low cost isi fac serviciile ok chiar daca au aproape de fiecare data intarzieri de 20 30 de minute.A..si chiar daca zburau cu Air France si era ceata tot acolo ramaneau..doar ca primeau vouchere pt apa si sandwich uri..

    Codrin

  2. 40-50 euro in Romania e lux. Unii castiga banii astia intr-o luna. Normal ca nu le convine sa plece.

  3. robert sa fim seriosi..nu cred k este vreun om care sa castige 40-50 de euro p luna si sa mearga cu avionul :-j

  4. sa fim seriosi…am calatorit cu avionul cat am ajuns sa am si experiente placute cat si neplacute…am stat in Tokyo vreo 49 de ore mai exact si biletul nu era low cost..si nici macar un suc nu am vazut…asa ca se poate intampla oriunde oricui…si pentru primul anonim..si eu acum platesc bilete low cost…pentru ca diferenta intre b ilete nu mai e ce a fost..la urma urmei tot pe un scaun stai

  5. low cost nu inseamna asistenta zero. nici un avion nu e lasat sa decoleze fara a i se face cel putin o verificare inainte, indiferent de low cost sau bisness.

  6. Acum vreo 2 saptamani am trecut prin asa ceva, dar asta in aeroportul din Dublin. Nu conteaza ca esti o companie low-cost, calatorii au drepturi ce trebuie respectate si astea date prin lege. Daca BlueAir e o companie de amatori, asta e altceva…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *