Numai astăzi, vă puteți plăti cafeaua nu cu bani, ci cu poezie!

Vineri, 25 Octombrie 2013 | stiri | Comenteaza

Am o veste bună pentru aceia dintre voi care consumați cafea (și cred că nu sunteți deloc puțini)! Astăzi, 25 octombrie, versurile devin monedă de schimb în cele 80 de cafenele Iulius Meinl din întreaga țară. Da, vă puteți cumpăra cafeaua cu versuri, nu cu bani!

Ideea face parte din campania Iulis Meinl “Poezia poate face lumea mai bună”, prin care brandul urmărește readucerea poeziei în vizorul publicului larg.

Nu este prima dată și cred că nici ultima când scriu despre Julius Meinl și a lor inițiativă. La începutul lunii, când în București era aproape potop, am băut o cafea într-un metrou îmbrăcat în poezie. Unde mă uitam, vedeam versuri. Zeci de mii de post-it-uri cu versuri au fost tapetate pe o parte din trenurile Metroului bucureștean.

plateste cu poezie julius

Demult visam o lume în care banii nu au nicio valoare și orice poate fi cumpărat cu versuri. Aș fi fost miliardar deja. Poate o cafea e doar începutul…, spune Deliric, pe numele său real Răzvan Eremia.

În București, versurile vor funcționa pe post de monedă în 12 locații Julius Meinl, după cum urmează: Goccia, La Belle Vie, Tress Cafe, Legere Café, Blues Café, Ludic, Green Hours Jazz Café, Energiea, Filos Pub, Les Bourgeois, Bistro Zattara și La Belle Vie Café Boutique.

La fel se va întâmpla și în cafenele din alte 30 de orașe din țară: Arad, Bistrița, Botoșani, Buzău, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Cristuru Secuiesc, Dej, Deva, Galați, Gherla, Odorheiu Secuiesc, Petroșani, Pitești, Ploiești, Rădăuți, Râmnicu Vâlcea, Roman, Sâncrăieni, Selimbar, Sf Gheorghe, Sibiu, Sighișoara, Slatina, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș, Târnăveni și Timișoara. Lista completă a cafenelelor este disponibilă aici.

Într-o lume condusă de bani și putere financiară, am ales să demonstrăm că poezia are influență chiar și asupra lor. Dacă o poezie poate schimba lumea, acum ea poate sa îți achite o cafea. Un gest simbolic ce monetizează forța poeziei, spune Radu Pilat, Community Marketing Expert Heist

Lasa un comentariu