Acum 3 ani, ca să vezi, fix înainte de alegerile locale din 2012, se inaugura în Bacău un pasaj rutier subteran care a costat circa 8 milioane de euro, o investiție destul de utilă pentru șoferii care locuiesc sau muncesc în vestul orașului. Mă rezum doar la șoferi pentru că, pe lângă faptul că pasajul nu a fost prevăzut cu trotuar, n-avem nicio linie de transport public spre Centrul de Afaceri și Expoziții.
Dacă pasajul și-a câștigat titlul de piscină publică încă din timpul construirii sale, de ce s-ar dezice acum, după 2-3 ani de trafic, de această etichetă? Prin urmare, astăzi, după o scurtă ploaie de vară, marea investiție, care ne tot este prezentată drept unică în Europa pentru faptul că a fost realizată fără a fi necesară întreruperea traficului feroviar, a luat niște apă. Suficientă pentru a ajunge până la jumătatea portierelor șoferilor băcăuani.
Având în vedere că anul trecut pasajul a făcut buba tot după o ploaie torențială, facem și noi ceva, dragi conducători ai orașului, astfel încât după căderea unor litri de apă să nu mai avem nevoie de bărci pe străzile orașului? A se băga la cap și cazul de pe str. Mihai Viteazul, unde asfaltatorii au avut grijă să ne bucurăm de un lac artificial. Cine știe, mâine-poimâine poate îl vedem printre ariile protejate administrate de Centrul Regional de Ecologie…
foto via Costel-Neculai Dunava
AIA CARE L AU FACUT, AIA SA IL REPARE!!!
cere informatii pe 544.
vei vedea ca pasajul este prevazut din proiect si are si instalate un set de pompe care, teoretic ar trebui sa plece automat in astfel de cazuri. Ultima data stiam ca nu functioneaza respectivele pompe din cauza faptului ca nu au curent trifazat acolo.