Sonny Flame, Cosmina Pasarin, F-Charm si Budoar Dancers in Club Kremlin

Vineri, 21 Mai 2010 | Clubbing | 29 comentarii

Club Kremlin din Bacau gazduieste vineri, 21 mai 2010, un eveniment care il aduce in fata publicului bacauan pe Sonny Flame, unul dintre cei mai in voga artisti romani ai momentului, impreuna cu fosta vedeta Playboy Cosmina Pasarin si F-Charm, alaturi de care vor incinge atmosfera trupa de dansatori de la Budoar Dancers.

Ora de incepere: 22:00
Pret intrare: 10 lei
Rezervari si informatii la telefon 0758 686 878
Parteneri media: 1 TV Bacau, Ghidul Bacaului, InimaBacaului.ro, kristofer93.com, Liga Studenteasca, Sapte Seri si Zile si Nopti
Parteneri: Coca Cola, J&B, Red Bull, Smirnoff, Tuborg

29 comentarii la “Sonny Flame, Cosmina Pasarin, F-Charm si Budoar Dancers in Club Kremlin”

  1. Anonim..asa cum sunt toti pe acest blog 21 Mai 2010 at 18:43 Permalink

    Corect si normal atunci cand in oras functioneaza 2 locatii evenimentele ar trebui puse in zile diferite…la unul vinerea …la unul sambata.
    Dar fiind vorba de concurenta,la noi nu se tine cont de asa ceva.Rautatea si invidia sa traiasca…;))

  2. Anonymous 21 Mai 2010 at 18:46 Permalink

    imi spune si mie cineva de ce s-a inchis jumate de club? arata ca dracu !

  3. Anonymous 21 Mai 2010 at 20:01 Permalink

    ce a inchis? 😐

  4. Kremlin 21 Mai 2010 at 21:01 Permalink

    Mare dreptate ai "Anonim..asa cum sunt toti pe acest blog " .nu i asa ca cei de la concurenta puteau sa si faca eventul sambata ?!
    ce conteaza ca unii fac evenimentele vinerea de cand au dat drumul sau altii au vorbit si vinerea era data fixata cu mult timp inainte ?!
    dar probabil trebuie sa vina unul ca tine care sa ne spuna parerea de 2 lei .
    frate fa ti club si fa ti evenimentele lunea ca sigur nu ai concurenti …
    si nu , nu ne intereseaza parerea ta
    never ever

  5. Anonim..asa cum sunt toti pe acest blog 21 Mai 2010 at 22:13 Permalink

    Dl Kremlin

    Tin sa-ti reamintesc ca acea concurenta functioneaza cu mult timp inaintea Kremlinului si evenimentele le-au avut mereu vinerea.
    – poate ca si-au programat si ei evenimentele cu mult timp inainte de deschidere;
    – si daca nu ar mai fi atata prostie,macar managerii locatiilor sau dj ar putea discuta intre ei despre datele evenimentelor care au
    loc ;
    – in alta ordine de idei,nu vreau amice club,dar o sa va vedem cand se vor deschide alte locatii ce vei spune.

  6. Agent 21 Mai 2010 at 22:20 Permalink

    Ce intrebare…de ce s-a inchis?
    Ptr k nu mai sunt consumatori.
    Si asa locatia e prea mare si cu doar cativa clienti locul pare gol…de aia.

  7. Anonymous 21 Mai 2010 at 22:20 Permalink

    se vor deschide 2 locatii noi,una din ele va fi mmmmmmuuuult peste ceea ce este in bacau la ora actuala,

    spun din surse sigure acest lucru,rabdare.

  8. Anonymous 21 Mai 2010 at 22:35 Permalink

    de ce unii au proasta impresie ca pe acest blog sunt numai baieti si domni ?!:)))))
    poate e miss Kremlin :))

  9. Anonymous 21 Mai 2010 at 22:36 Permalink

    relax everybody , its friday night , party time

  10. Anonymous 22 Mai 2010 at 08:43 Permalink

    pai pana acuma 2 sapt aveau clienti si acuma nu au ? :)) cred k le e frik k s a deschis marinarul :))

  11. Anonymous 22 Mai 2010 at 13:41 Permalink

    sonny flame e varza…. nu stie sa faca show si incearca sa il imite pe connect-r…cosmina si budoar dancers au intretinut catusi de cat atmosfera,

  12. Anonymous 22 Mai 2010 at 13:45 Permalink

    kremlinul nu mai are clienti asta e sigur..pentru ca nu isi atrage clientii, un club care se respecta nu fuge de concurenta, incearca sa fie mai bun decat concurenta

  13. Agent 23 Mai 2010 at 01:07 Permalink

    pai cum sa mai aiba clienti daca nu au venit cu nimik nou.
    au aparut repede si vor disparea repede.
    este altceva ptr Bacau,mare,canapele confortabile,plin de cocalari si pitipoance si atat,managementul praf,calitatea serviciilor infecte.
    singurul lucru care l-au facut e sa goleasca celelalte cluburi,sa copieze pe altii,nimik original.
    au reusit sa fure studentii din Opium,au inchis Kemia,West,No limit,Principe…ca asa se lauda unul din patroni.
    ce vor face cand se vor deschide alte locatii..cat de curand?
    cel putin cluburile mentionate mai sus au fost pe piata vreo 3 ani nu mai punem Zebra si Marinarul care sunt de 10 ani.
    deci nu ai cum sa fii mai bun atat timp cat evenimentele din club sunt deja expirate,aceleasi evenimente pe care le-au avut alte cluburi.
    sa auzim de bine……………

  14. love 23 Mai 2010 at 08:01 Permalink

    Pentru toti cei de aici:
    Ambele locatii au cam aceeasi capacitate deci cam acelasi numar de potentiali clienti, preturile asemanatoare, muzica la fel de comerciala , pe care oricine o poate trage fara bani de pe site-urile de kk care pirateaza muzica. Deci nu e nimic nou la clubul de vara in afara de faptul ca si anul acesta se respecta traditia in randul bacauanilor.
    Poate ca daca cei de la locatia atat de blamata de catre dumneavoastra ar incerca sa promoveze altfel de evenimente, ar veni pe aceasta piata cu alt gen de muzica, alti invitati, lucrurile s-ar schimba.
    Apoi sa recunoastem diferenta clara de investii in cele 2 locatii:
    1. SUNETUL – In locatia de vara linia de sunet originala OUTLINE, in locatia de iarna , boxe facute in garaj, ieftine , de proasta calitate, sunetul reglat pe masura capacitatii lui.
    2. AMENAJAREA – se vede aici iar netul avantaj al locatiei de vara, calitatea amenajarii, in cealalta locatie totul ieftin si facut in graba.
    3. TRADITIA – si aici nu trebuie sa venim cu argumente.

    Aici vin cu un sfat pentru domnii din locatia de iarna, ca un rezumat a ceea ce s-a intamplat acolo:
    – Nu poti pretinde 30 lei la intrare pentru un invitat gen Dan Balan care "canta" 4 piese.
    – Ce legatura au cu petrecerile de club Daniela Crudu si Cosmina Pasarin?
    – De ce sa platesti aproape 100 de milioane pentru Connect R care deja a mai fost la 2 locatii situate la tara in apropierea Bacaului?
    – De ce sa aduci in fata publicului anumiti artisti care nu au nici un fel de experienta in acest domeniu, au si ei scoase 2-3 piese pe care le poate procura oricine, fara bani, si care peste 2 luni nu le mai asculta nimeni.E jenant.
    – De ce sa promovezi tot ceea ce-ti baga pe gat impresarii de la Bucuresti ai pretinsilor artisti de la noi? Ei nu fac bani din muzica decat prin cluburi, nu din vanzari de albume cum fac artistii adevarati.
    – Din programele muzicale din club cu certitudine nici macar o piesa nu e cumparata de catre cel care va pune muzica. Deci nu are de unde veni cu ceva nou, fiindca ceea ce e nou pentru voi e deja vechi demult. De aici si calitatea execrabila a programelor muzicale.
    – In Bacau functioneaza efectul de turma. deci sa nu va plangeti ca v-au plecat clientii, creeati si voi o alta turma.

  15. Anonymous 23 Mai 2010 at 10:57 Permalink

    Nu va mai luati atat de Kremlin !! De ce merge atunci lumea acolo daca tot este asa de prost ? Asta nu v-ati intrebat ? Lasati oamenii in pace sa-si faca afacerea cum si-au facut-o pana acum,daca lumea vine si se simte bine ce tot atatea comentarii rautacioase !!!
    Marinarul are traditie pe timp de vara dar iarna Kremlin face legea !!! Si pot sa se deschida alte locatii ca tot Kremlin o sa fie in top – sa faca si ceilalti ce au facut cei de la Kremlin !!! Kremlin are deja clienti fideli care nu o sa plece daca se deschid alte locatii,piata este deja impartita iar Kremlin are cota lui bine definita !!!
    Ce tot are atat Kremlin ? Daca oamenii il imbraca in aur si tot cred ca o sa comentati !!

  16. Anonymous 23 Mai 2010 at 11:08 Permalink

    E jaje frate cata rautate la adresa celor de la Kremlin !! Ce v-au facut de tot ii blamati atat ? Ce tot ii dati cu alte cluburi si concurenta !!! Celelalte locatii tot pe comercial o sa fie si la amenajare cam la fel ca si Kremlin !!! Ce tot atata comentati,avem un club in Bacau mai tare decat Kremlin pana acum ? Si celelalte o sa fie sub nivelul lui Kremlin o sa vedeti !!!
    Ce are muzica ? Asta se cere acum – comercial- pentru restul exista Zebra si atat !! Fiecare are cota sa de piata !!!
    O sa vedeti in toamna ca tot la Kremlin o sa mergeti !!! Celelalte cluburi au de luptat sa intre pe piata si mai exista si Kremlin care are clientii lui !!!

  17. Anonymous 23 Mai 2010 at 11:16 Permalink

    Cand o sa apara pe piata alte cluburi ce o sa mai spuneti de ele ? Daca nu o sa fie cum vreti voi tot la Kremlin o sa mergeti !! Tot cei de la Kremlin o sa fie cei mai buni nu ?
    Oamenii isi fac treaba bine,invitatii sunt OK si atmosfera OK ,locatia este OK !! Ce mai vreti ? Perfectiune nu exista nicaieri,mergeti in Bamboo,Fratelli,Divino daca vreti alta clasa !!! Mai lasati comentariile la adresa celor care investesc bani,putini sau multi,totusi lumea vine si incearca sa se simta bine !!!
    Sincer nu cred ca in Bacau,la cat de rautacioasa este lumea se merita in club cu adevarat de top !! Si atunci tot o sa comentati – ca sunt smecheri,ca e scump,ca sunt fite,ca sunt tigani,ca sunetul e de 2 lei,ca e scumpa intrarea,ca sunt patronii urati,ca e managementul prost,ca invitatii sunt prosti etc !!! Sincer nu meritati nimic fratilor !cu adevarat de top !!

  18. Agent 23 Mai 2010 at 11:17 Permalink

    pai m-am intrebat si am gasit si raspunsul.
    ptr ca nu mai sunt si alte locatii,celelalte au disparut..deci in concluzie,unde sa mai mearga consumatorul? la Kremlin ca e singurul deocamdata.
    ai impresia ca lumea merge ca e nemaipomenit acolo?
    la inceput au mers ca era nou,acum merg ca nu mai sunt alte locuri in care sa mergi.
    amice exagerezi ca iarna legea o face Kremlin.
    daca alte locatii se vor deschide nu mai fac ei nici o lege.
    nici un club nu are clienti fideli,aici te inseli,sau sunt clienti fideli pana se deschide alta locatie.
    si celelate cluburi au avut clienti fideli si am vazut ca au fugit toti la Kremlin.
    asa ca odata cu deschiderea altor locatii in oras,acei clienti fideli de care spui tu vor emigra spre alte locuri.
    sau poate vor ramane vreo cativa amici de-a patronilor,dar daca vor fi numai ei in tot clubul c-am nasol.
    cota lui nu e asa definita,dar in fine asta se va vedea mai tarziu.
    deocamdata asteptam…:))

  19. Anonymous 23 Mai 2010 at 12:22 Permalink

    ce ti e si cu invidia asta ,pur romanesc .le sta la multi in gat prin faptul ca inainte de deschidere toti "marii " patroni se bateau cu pumnul in piept ca viitorul club nu are cum sa le sufle clientii.si cam nimeni din orasul asta nu a crezut in acest club .acu dupa ce au ramas fara clienti scot lumea vinovata pentru esecurile lor . patetic …

  20. Anonim..asa cum sunt toti pe acest blog 23 Mai 2010 at 14:11 Permalink

    Vad ca esti bine informat Anonim.Ai cunoscut toti "marii patroni" de cluburi din oras? Oare chiar asa gandeau acei oameni.."viitorul club nu are cum sa le sufle clientii." Chiar se bateau cu pumnul in piept?
    Lasa vrajeala asta ieftina ,esti patetic.Despre ce esecuri vorbesti?Pe ce planeta traiesti?
    Se stie ca la noi functioneaza cel mai bine EFECTUL DE TURMA.Cred ca cei de la Kremlin vor avea si ei parte de acelasi esec atunci cand vor exista si alte locatii.
    Offf…patetic.

  21. Pusha 23 Mai 2010 at 14:22 Permalink

    eu nu am vazut niciun budoar dancer pana la ora 4 dimineata… ?????

  22. Babusca 23 Mai 2010 at 14:24 Permalink

    Oare de ce sa nu asteptam sa vedem si celelalte locatii care se vor deschide.
    Poate vor veni cu ceva nou in orasul asta…sau poate ca nu.
    Oricum clientii sunt cei care vor decide unde vor merge…sau unde se simt mai bine…sau unde sunt mai in siguranta…sau unde muzica e cool…sau unde calitatea servicilor este ireprosabila….sau unde e super atmosfera….unde patronul e dragut si sexy.:))….sau unde intrarea e ok ptr toti…etc,etc.
    Si ptr ca totul depinde de clienti,doar de clienti sa speram ca nu se gaseste vreun Anonim care sa scoata vinovata locatia de esec.

  23. Pusha 23 Mai 2010 at 14:31 Permalink

    sau dansatoarele care erau cu el erau de la budoar? ;))

  24. Fost... 23 Mai 2010 at 14:31 Permalink

    :)) NU…VOR SPUNE CA E NEPUTINTA SI NEPRICEPERE SA LUPTE CU ALTII MAI BUNI.

    NUMAI BINE

  25. Babusca 23 Mai 2010 at 14:42 Permalink

    daca pe afis scrie Budoar multi au impresia ca vor vedea vreun nud..:))
    Budoar Dancers e altceva…niste dansatori care incearca sa faca atmosfera intr-o locatie.

  26. Anonymous 24 Mai 2010 at 15:05 Permalink

    NU va place Kremlin mergeti in alta parte sau stati acasa.la comentarii va pricepeti toti,la treaba sunteti O.

    daca tot pupati in fund Marinarul , muzica de sambata a fost sub orice critica!
    clubberii din bacau=TURMA DE OI!

  27. Anonim..asa cum sunt toti pe acest blog 25 Mai 2010 at 03:46 Permalink

    da tu ce cautai la Marinarul sambata?(obs.ca stii cum era muzica de sambata).
    sau se auzea pana la Kremlin?…:))
    in lipsa de altceva comentam si noi ce sa facem.
    deci faci si tu parte din aceiasi turma…fara suparare

  28. AdrianNeagu 25 Mai 2010 at 07:43 Permalink

    Nu ma dau atotcunoscator, dar pot spune si eu ca muzica ce se aude in "cluburile" din Bacau la ora actuala este sub orice critica.

    De exemplu, la Kremlin , am observat de mai multe ori ca dj-ul avea aproape , daca nu chiar in totalitate, acelasi program cu aceleasi piese, in 3 zile consecutive (joi, vineri, sambata). Asa ceva nu este posibil.

    Un al 2-lea exemplu, mai recent , la Marinarul, dj rezident, Juniorr, dupa parerea mea nu are o treaba cu momentul alegerii pieselor. De exemplu acesta pune o melodie de warm-up(partea de inceput a petrecerii), pe la ora 01 – 02 , dimineata, de nici nu puteai sa dansezi.

    De amenajarea locatiei, nu pot comenta , pentru ca aici tine de alegerea patronilor, si nu este un lucru care se poate schimba asa usor cum este muzica.

    Cultura clubbing , ca sa spun asa , in Bacau este ca si inexistenta..

    Tot ce se cere in club este "mainstream" , adica muzica comerciala, care se aude la radio.

    Daca incerci altceva, lumea pleaca , raman doar putini, care stiu despre ce este vorba.

    Multumesc !

  29. Anonymous 8 Iunie 2010 at 01:43 Permalink

    @ Adrian Neagu ai dreptate cam asta vream sa zic si eu cum ai zis si tu "Cultura clubbing , ca sa spun asa , in Bacau este ca si inexistenta..

    Tot ce se cere in club este "mainstream" , adica muzica comerciala, care se aude la radio.

    Daca incerci altceva, lumea pleaca , raman doar putini, care stiu despre ce este vorba."


Lasa un comentariu