YR-DDM, Dedeman Airlines?

Luni, 2 Februarie 2015 | stiri | 2 comentarii

După ce și-a tras avion, un business jet Embraer EMB-500 Phenom 100 care valorează în jur de 3 milioane de dolari, și a concesionat 1070 mp la Aeroportul Internațional “George Enescu” din Bacău pentru construcția unui hangar, Dedeman, liderul pieței de bricolaj din România, și-a trecut în obiectul de activitate transporturile aeriene.

Mai exact, conform deciziei publicate pe 29 ianuarie în Monitorului Oficial al României, actul constitutiv al SC Dedeman SRL a fost completat cu două noi obiecte de activitate: “transporturi aeriene pasageri” şi “activităţi de închiriere şi leasing cu maşini şi echipamente de transport aerian”.

Acum să vă arăt și avionul. YR-DDM este numărul de înmatriculare al primei aeronave achiziționate de Dedeman și a fost în ultimele luni la Craiova, Oradea, Varșovia (Polonia) și Luqa (Malta). CN (construction number): 50000293. Ajută la identificare. Așa am descoperit că în 2013 a fost expus la vânzare în Geneva, Elveția, la EBACE (European Business Aviation Convention & Exhibition), cu numărul N221AA. Un alt document arată că înainte a mai purtat numerele N6051D și N1015J și că în România a ajuns pe 4 iunie 2014.

yr-ddm varsovia

yr-ddm avion embraer dedeman (3)

yr-ddm avion embraer dedeman (1)

hangar dedeman aeroportul bacau schita cj bacau

 

2 comentarii la “YR-DDM, Dedeman Airlines?”

  1. coco 2 Februarie 2015 at 13:25 Permalink

    Cu un avion de 6-7 locuri nu stiu ce “airlines” isi fac cei de la Dedeman… cred ca mai mult l-au luat pentru deplasarile lor de business/vacante si, cand sta degeaba, sa il inchirieze.

  2. vasile 7 Mai 2015 at 08:38 Permalink

    Ce cancan….wow…..ce stire……..nu mai ai din ce face rahatul bici? Da domnule…si tu daca ai avea banii lor si ai avea nevoie sa te deplasezi urgent ti-ai lua avion. Ca sa te edific: inaintea avionului acesta DEDEMAN calatorea cu elicoptere inchiriate(vezi YR-CIC sau YR-CPC) sau mai tarziu cu avioane de mici dimensiuni( vezi YU-BUU). Si tu ai gandi la fel: de ce sa mai dau banii pe inchiriat avion( costuri imense tinand cont ca platesti handling, stationare, intretinere, balizaje, inchiriere si mentenanta avion, inchiriere echipaj ) cand pot sa iau ceva propriu!?!? Si inca ceva: marea ta stire cu infiintarea unei companii private de zbor: orice aeronava trebuie sa opereze sub un operator aerian. Astfel, prin infiintarea liniei au scutit niste bani, suma imensa ce trebuia data oricarui operator. Asa ca mai intai gandeste, informeaza-te si apoi arunca tot felul de intrigi in mass-media. Te credeam cu coloana vertabrala…. se pare ca esti la fel ca ceilalti. Rusinica


Lasa un comentariu