Marti, 3 Decembrie 2013 | Bacau, foto | 2 comentarii
Bag mâna-n foc că cei de la Comisia Europeană au trăit un șoc săptămâna trecută când au auzit că se inaugurează Pasarela Mărgineni. Contractul pentru Planul Integrat de Dezvoltare Urbană (PIDU), proiect finanțat din fonduri europene care include, printre altele, modernizarea pasarelei Mărgineni, a fost semnat în aprilie 2012, deci în plină campanie electorală. Nimeni nu credea că lucrurile vor prinde contur atât de repede. Câștigătorul licitației publice pentru realizarea construcției a fost anunțat în ianuarie 2013, iar lucrările au început în primăvara acestui an, deci la mai puțin de un an de la semnarea contractului. Conextrust s-a mișcat bine și a reușit să finalizeze podul, iată, cu două luni înainte de termen. Este un semn de normalitate care, încet-încet, ar trebui să nu ne mai mire și pe care ar trebui să îl consemnăm fără prea mult zgomot în cazul tuturor lucrărilor publice. Traficul pe pod a fost deschis vineri, 29 noiembrie 2013, însă nu înainte de un eveniment de inaugurare cu primarul Romeo Stavarache, Crin Antonescu (președintele Senatului), Dragoș Benea (președintele CJ Bacău), europarlamentarul Eduard Hellvig, Preasfințitul Ioachim Băcăuanul, cetățeni, deputați, senatori și alți aleși locali. Conchizând: Că tot vorbim de poduri, săptămâna aceasta va fi deschisă circulația pe Podul de la Gârleni, extrem de important pentru economia județului Bacău și a jud. Neamț, realizat de același constructor într-un timp foarte scurt. Revenind la Pasarela Mărgineni, acesta a fost refăcut în proporție de peste 70% și mărit la patru benzi. De asemenea, la intersecția cu strada Energiei a fost amenajat un sens giratoriu. Vor fi amenajate și piste pentru biciclete. Stâlpii de iluminat lipsesc deocamdată, dar își vor face apariția pe pod în următoarele săptămâni. Să sperăm că traficul din vestul mun. Bacău va deveni mult mai lejer după modernizarea pasarelei.
Articole recomandate:
Search
Articole Recente
- “Cei 12” au făcut harcea-parcea o bună parte a bugetului local
- Ședință a Consiliului Local Bacău pentru aprobarea bugetului local pe anul 2021
- Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- Galerie foto: spălat mecanizat al străzilor și trotuarelor din Bacău
- Observații din stradă după prima tură cu bicicleta din 2021
Comentarii recente
- Sorin on Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- adrian on Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- Mike on Pe cine deranjează contractul de management obligatoriu dintre directorii de școli și primar?
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 31 martie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Mihnea on A13: Bacău-Brașov sau Răcăciuni-Brașov?
- Mike on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kristofer on Consultări pentru strategia de dezvoltare urbană la nivel metropolitan
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kuru on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
nu te supara, dar podul de la Garleni numai in timp scurt nu s-a realizat.
Oricine l-ar face si oricat ar dura, mi se pare penibil sa il inaugurezi cu atat de mult fast.