Audienta posturilor de radio dance pentru sfarsitul anului 2008

Acum cateva zile Asociatia pentru Radio Audienta a facut publice rezultatele Studiului de Audienta Radio – Valul de toamna 2008.

Studiul a fost realizat in perioada 1 septembrie 2008 – 14 decembrie 2008 de catre IMAS – Marketing si Sondaje SA si Mercury Research SRL pe un esantion urban de 8310 de persoane in tara si 1891 in Bucuresti.

Nu ma intereseaza posturile de radio generaliste dar interesul este maxim pentru posturile de radio dance. Aceste radiouri nu au multe statii locale deci pentru a le putea compara trebuie sa facem referire la rezultatele studiului de audienta radio in Bucuresti:

Audienta/zi


Daily reach

Daily Reach (%)

Market Share

Vibe FM

61,6

3,5

3,2

One FM

23,7

1,3

1,4

Pro FM Dance

6,3

0,4

0,1

Vibe FM isi mentine titulatura de „No 1 DanceFloor Radio” pe care a obtinut-o in urma valului de primavara. Interesant este ca toate posturile de radio dance au acum mai multi ascultatori fata de prima parte a anului 2008. Cu siguranta ca industria muzicii electronice din Romania este pe un trend ascendent!

Documentul ce face referire la audienta tuturor posturilor de radio din ultimul trimestru al anului 2008 dar si la metodologia studiului poate fi descarcat de aici: „Audienta.radio.Valul.de.toamna.2008.pdf”

5 thoughts on “Audienta posturilor de radio dance pentru sfarsitul anului 2008

  1. Era de asteptat ca Vibe FM sa fie lider de piata da nu cu o ase mare diferenta fata de One FM.
    P.S. Corecteaza acolo unde scrie „Focument”

  2. on:Era logic sa fie Vibe Fm lider :X , numai la mine in clasa asculta aproape jumate din colegi in timpu orelor Vibe fm :)) ca sa numai zic , ca , ca noi mai sunt cu miile 😀 VIBE FM RULLZ:X .

    off: Kris a fost in seara asta o melodie la Request 629 😕 si versurile erau ceva in genu
    „deep in the night i can see your light like your next to me
    deep in the night i can see your light again ” sau ceva in genu .

    daca poti sa`mi zici si mie pls cum se keama :d

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *