Concurs pentru consilieri la cabinetul meu de viceprimar

Miercuri, 4 Noiembrie 2020 | Initiative personale | Comenteaza

Vrei să fii consilier/ă la cabinetul meu de viceprimar, postură din care să contribui alături de mine la administrarea și dezvoltarea municipiului Bacău? Dacă da, acest anunț este exact pentru tine.

Conform Codului administrativ, viceprimarii au la cabinetul propriu doi consilieri, selectați după ce criterii vor ei. Criteriul după care mă ghidez eu este competența și pasiunea pentru comunitatea locală și treburile publice, așa că m-am gândit ca ambele persoane care mă vor ajuta să îmi desfășor activitatea să facă obiectul unui concurs public, transparent, în urma căruia să vină alături de mine cei mai buni și cei mai curajoși doritori.

Dacă îți surâde ideea, tot ceee ce ai de făcut este să scrii un eseu de maximum două pagini la care să răspunzi fie la întrebările dedicate domeniului X-Administrație, fie la cele dedicate domeniului Y-Relaționare comunitară. Acest eseu trebuie trimis pe adresa cristian.ghinghes@primariabacau.ro până sâmbătă, 7 noiembrie, ora 23:59, alături de un CV și de o scrisoare de intenție de maximum o pagină.

recrutare copy

Întrebările pentru domeniul X. Administrație:

  • X1. Gradul de satisfacție a cetățenilor cu privire la curățenia din oraș este scăzut și salubrizarea precară se vede adesea cu ochiul liber. Care crezi că sunt cauzele și ce măsuri crezi că trebuie luate?
  • X2. Ce ai recomanda municipalității să facă astfel încât activitatea de comerț să se desfășoare în condiții net superioare față de starea actuală în piețele din municipiul Bacău?
  • X3. Dacă ai avea la dispoziție un buget de 5 milioane de lei pe care să îl folosești pentru a achiziționa imobile private din municipiul Bacău, care ar fi acelea, unde ar fi situate și care ar fi destinația finală a respectivelor terenuri/clădiri?

Întrebările pentru domeniul Y. Relaționare comunitară:

  • Y1. Față de felul în care arată și ceea ce include în prezent site-ul municipiului Bacău, ce ai schimba și ce ai adăuga pentru o informare adecvată a locuitorilor orașului cu privire la treburile publice?
  • Y2. Dacă ai putea obține acum orice fel de document sau informație de la Primăria Bacău, care ar fi cele 3 lucruri de care ești foarte curios și pe care le-ai solicita?
  • Y3. Care crezi că ar trebui să fie brandul municipiului Bacău, cu ce anume să se identifice o viitoare identitate urbană care să fie promovată atât în mediul urban local, cât și în exterior, pentru atragerea de turiști, investitori și oportunități? La ce te-ai raporta ca să creezi o astfel de identitate?

Criteriile pe care le am în vedere în selectarea celor doi consilieri care vor fi încadrați la cabinetul meu:
– 25p – curaj și spirit de inițiativă dovedite în activitatea profesională și/sau civică;
– 20p – capacitate de analiză și de sinteză adaptată la contextul local;
– 15p – viziune de dezvoltare, demonstrată prin exprimarea unor idei concrete și aplicabile cu privire la domeniul abordat;
– 10p – studii superioare relevante pentru treburile publice;
– 10p – experiență în administrația publică sau în relaționarea susținută cu instituțiile publice;
– 10p – experiență în relaționarea cu publicul sau în comunicare;
– 10p – experiență politică (de partid sau de reprezentare).

Mențiuni: contract pe perioadă determinată (mandatul de viceprimar), pachet salarial mediu și mediu dinamic de lucru.

Aștept aplicațiile voastre. Mult succes!

Lasa un comentariu