Joi, 10 Februarie 2022 | Bacau | 3 comentarii
În ședința de luni a Consiliului Local a fost aprobat devizul general actualizat în urma realizării proiectului tehnic pentru Coridorul pentru deplasări nemotorizate Centru-Gară-Cartier CFR-Sala Polivalentă-CAEX/Parc Industrial. Ceea ce înseamnă că în sfârșit lucrările pentru execuție pot fi scoase la licitație, lucru pe care îl așteptăm zilele următoare de la Primăria Bacău, astfel încât, cu puțin optimism, în primăvară să vedem primele șantiere pentru rețeaua de piste prevăzută în Planul de Mobilitate Urbană (PMUD).
Tot în ședința de luni s-au făcut pași birocratici pentru preluarea de la Ministerul Transporturilor a pasajului subteran pietonal de la gară, astfel încât coridorul să aibă continuitate, exact cum a fost gândit inițial prin PMUD. Amplasamentul, împărţit în mai multe segmente omogene, cuprinde următoarele zone ale municipiului: Bd. Vasile Pârvan, str. Gh. Donici, str. Constanţei, str. Gen. Stefan Guşă, pasaj subteran C.F.R., Piaţa Gării, str. Mihai Eminescu, str. Oituz, str. Vasile Alecsandri. Alături de lucrarea proiectantului de drumuri, documentaţia tehnică va fi însoţită şi de un proiect arhitectural şi urbanistic, unde o atenţie deosebită va fi acordată amenajării Pieţei Gării. Conform devizului actualizat întocmit de Pencraft SRL, lucrările se ridică la 22,6 milioane lei. via Băcăuanii vor piste pentru biciclete
Pentru uşurinţa planificării intervenţiilor, segmentele de lucru au fost stabilite astfel:
Articole recomandate:
Search
Articole Recente
- Ședința Consiliului Local Bacău din 17 mai 2022 (rezumatul proiectelor)
- Ședință de îndată a Consiliului Local pentru reaprobarea proiectului PNRR de achiziționare a autobuzelor electrice
- Legea trebuie să fie egală pentru toți. Cazul extinderii abatorului Agricola
- Starea la zi a politicilor din tineret în municipiul Bacău. Ce face primarul, cel cu atribuții în acest sens?
- Ședința Consiliului Local Bacău din 29 aprilie 2022 (rezumatul proiectelor)
Comentarii recente
- mihai on Legea trebuie să fie egală pentru toți. Cazul extinderii abatorului Agricola
- Can t you see me on Ce vă recomandă? Vocea, carnetul și talentul de debutant
- BD on Băcăuanii vor ști în timp real când sosește autobuzul
- You and you on Sinecuri de milioane și risipă de bani publici prin Centrul Comunitar propus de primarul Viziteu
- Kristofer on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Roxana on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Roxana on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- ROXANA on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Cătălin on Document: Negru pe alb, primarul spune că nu e treaba lui să monitorizeze colectarea și transportul deșeurilor din Bacău
- Kristofer on Reguli noi pentru fațadele clădirilor din Bacău
Bacaul a avut un simulacru de “pista pentru biciclete”.Tinea de la Podul peste Bistrita pana la intrarea pe Insula.A deranjat”vecinii”?Nu se putea “supraveghea”usor?De ce nu s-a prelungit pana la Kauflandul de pe Milcov prin asfaltare?Tot asa deranja “vecinii” importanti?
Sunt multi care intreaba de ce nu se face pista pentru biciclete care sa fie pe malul Bistritei si sa se poata ajunge pana in Gheraesti.Nu sunt bani?Nu puteti sa o “supravegheati”?
Politicienii tac malc.Ce interese sunt sa nu se faca?
Bine ați spus, era un “simulacru”, nefiind niciodată avizată și amenajată corespunzător. Cât despre pistele pe malul Bistriței, eu demarasem deja acest proiect anul trecut, dar între timp mi-au fost luate atribuțiile și am fost izolat departe de aceste investiții. Erau discuții avansate cu Hidroelectrica, având în vedere că malurile digurilor celor două lacuri au un regim special, fiind zone de protecție.
Si totusi impresia mea e ca pista aceea pentru biciclete niciodata avizata(desi era semnalizata cu placute instalate de cei de la primarie banuiesc)si amenajata corespunzator(desi era blocat accesul masinilor cu stalpi instalati tot de primarie banuiesc) nu “a functionat” si din cauza
ca pe terenurile de la baza sportiva “Lucretiu Avram”(culmea tot aflata in administrarea primariei)se aciuau asa intamplator fara voia angajatilor de acolo haite de caini “de pe la casele din zona”.
Se stie faptul ca atunci cand vad biciclete cainii alearga dupa ele.
Ce am vrut sa subliniez e ca pistele astea pentru biciclete indiferent unde ar fi ele avizate si amenajate corespunzator sigur vor deranja.
Mai ales pe traseele astea stabilite in proiect.Vor deranja soferii.
Multe din segmentele enumerate mai sus sunt supraaglomerate de masini tot timpul.(stiu asta deoarece le-am parcurs cu masina).
Ma gandesc sa nu se cheltuiasca banii europeni si sa-i deranjam pe cei de la sate care vin la shopping in Bacau cu masinile personale.