Culmea campaniei electorale din Bacau – foto

Duminica, 7 Decembrie 2008 | Bacau, foto, stiri | 6 comentarii

Pana in 2004 reteaua de statii Selena a fost foarte ravnita

In fiecare cartier exista cate una iar in incinta fiecarei statii de autobuze se gasea un supermarket cu tot ce trebuie. Pe atunci nu existau atatea hypermarket-uri ca acum. Tin minte ca era doar METRO, magazin care a patruns in orasul Bacau foarte greu suportand o spaga imensa ceruta de mai marii orasului.

Cel care detinea si detine in continuare statiile Selena si SC Transport Public SA este Dumitru Sechelariu, fost primar al orasului Bacau. Dupa ce a pierdut fotoliul de primar a inceput sa vand statiile de autobuz. Ne aflam in anul 2008 si nu stiu daca din zecile de statii pe care le avea in 2004 mai are 3.

Una dintre statiile pe care inca le mai are este cea de pe strada Mioritei, in zona Grupului Scolar de Posta si Telecomunicatii “N.V. Karpen”. Deasupra statiei lui Sechelariu a tronat in luna octombrie un banner electoral al PNL pe care scria “Garantat Romeo Stavarache” – vesnicul adversar al lui Sechelariu.

Dupa parerea mea, este cea mai comica situatie din campania electorala pentru parlamentare daca ne referim la afisele din orasul Bacau.

Foto jos!

6 comentarii la “Culmea campaniei electorale din Bacau – foto”

  1. Anonymous 7 Decembrie 2008 at 11:12 Permalink

    Cristi, iar ai facut un articol fara sa te gandesati putin in perspectiva.
    Omule, spatiul publicitar de pe panoul respectiv apartine unei companii separate si nu a grupului Selena sau cum se mai cheama.

    Poate pentru cineva un anumit lucru ce i se pare ironic pentru altii este altceva foarte clar si concis.

  2. kristofer93 7 Decembrie 2008 at 11:59 Permalink

    Am spus ceva despre asta?

    Am spus doar ca e o culme.

  3. Dariana 7 Decembrie 2008 at 16:31 Permalink

    Culmea a fost faza cu suplimentul de weekend de la Desteptarea unde, la mijloc, trona un mare afis cu cei de pe panou, intre care musiu Stavarache.

  4. Imperfectul 7 Decembrie 2008 at 20:03 Permalink

    Corectie! Statiile Selena sunt vandute de ceva vreme catre grupul Evrika (majoritatea lor) si catre alti investitori mai mici. Asa ca nu e nici o situatie comica.
    Cat despre publicitate…e pe bani, pe foarte multi bani. Daca nu ma insel o pagina de reclama in ziar pe o zi e in jur de 500-600 euro. Iar euro este o pastila care te face sa uiti de orice probleme ai avut cu cel care ti-o da (pastila).

  5. Anonymous 7 Decembrie 2008 at 22:29 Permalink

    Colegiul Tehnic de Comunicatii NVK…. sa stii… ca vad ca nu prea te informezi;)

  6. Anonymous 7 Decembrie 2008 at 23:10 Permalink

    ce tampenie ai spus…kristofer..nu mai ai ce scrie?


Lasa un comentariu la Anonymous