Cum sa pui la respect un sofer de autocar

Ieri am plecat catre Focsani cu autocarul, in jurul pranzului, de la Autogara Bacau. Ca pret este mai convenabil decat cu trenul: 15 lei. Aer conditionat, autocar mare, scaune confortabile, liniste, in concluzie, conditiile au fost bune spre foarte bune. In alta ordine de idei, sa va povestesc o intamplare din autocar.

Am calatorit nu de putine ori cu microbuzul sau cu autocarul si mi s-a intamplat sa mor de cald, chiar daca respectivul vehicul avea climatizare. Soferii, in general, sunt atat de nesimtit incat parca ar da de la ei, si nu din partea companiei de transport la care lucreaza. Dar ieri nu a fost cazul pentru ca in autocar era ca in frigider. Eu, unul, ma simteam super.

La un moment dat, o doamna mai in varsta suna la firma transportatoare si il reclama pe sofer ca nu vrea sa inchida AC-ul si ca lumea dardaie de frig in autocar. Dupa cateva minute, soferul opreste la Tisita, inainte de sensul giratoriu, si, vizibil iritat de observatiile facute de sefii lui prin telefon, incepe sa spuna: „Domnilor, v-am intrebat daca temperatura este buna in masina”. Si pe buna dreptate, asa a fost. Continua „De ce sunati la firma sa ma reclamati, cand eu am intentii bune si vreau ca totul sa fie bine? Cine a sunat la firma?”

Acum baiatul bun era soferul, dar se intampla de multe ori ca oaia neagra sa fie de fapt cel care conduce masina. Iar ca sa rezolvati situatia cel mai bine este sa puneti mana pe telefon si sa sunati la firma transportatoare. Tried and tested, deci functioneaza.

4 thoughts on “Cum sa pui la respect un sofer de autocar

  1. Asa… nu inteleg de ce a fost pus la respect. Din ce spui tu nu pare sa fi gresit cu ceva sau sa fi fost nesimtit, din moment ce omu’ a intrebat daca temperatura este ok pentru toti.

    In ultima vreme ai niste titluri de Cancan / Stirile PRO TV la articole, lucru care nu prea te avantajeaza in cazul in care lumea iti citeste articolul.

  2. @unu: In titlu, Cristian se referea la soferii de autocar in general. Povestind aceasta intamplare – in care „personajul pozitiv” este soferul- subliniaza faptul ca poti reclama soferul unei companii pentru ca intr-adevar esti luat in seama. Asa cum doamna a reclamat faptul ca era prea frig, la fel de bine poti reclama si ca este prea cald.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *