De ce are succes Subway

SubwayÎn Bacău este o reţea de pub-uri numită Subway. Până acum câţiva ani exista o singură locaţie Subway, aceea fiind pe strada Mărăşeşti. Acum, Subway înseamnă patru localuri, multe evenimente şi o groază de clienţi fideli. Cum se explică succesul lor, aflăm în continuare.

Nu vreau să credeţi că acesta este un post plătit. V-aţi înşela. Pur şi simplu îmi place maniera în care numele Subway a fost manageriat în ultimii ani, dar şi modul în care aceştia s-au extins în Bacău.

Au stat ani buni de zile cu o singură locaţie şi au avut răbdare. În primul an nu a mers extraordinar, lucru care mi se pare normal. Ca să ai profit de pe urma crâşmelor îţi trebuie răbdare. La baza sutelor de clienţi fideli sunt, însă, câţiva factori determinanţi care contează enorm pentru cei care obişnuiesc să iasă în oraş cu prietenii.

Preţurile. Sunt semnificativ mai mici faţă de majoritatea cafenelelor din oraş. O Coca-Cola este 4 lei (nu 6, ca în mall). Pentru multă lume chiar contează preţurile şi am fi ipocriţi şi snobi dacă nu am recunoaşte-o.

Linişte şi pace. Nu au existat altercaţii şi nici evenimente neplăcute care să necesite prezenţa jandarmilor. Este un mare plus pe care mulţi îl iau în seamă atunci când se gândesc să petreacă nişte ore bune la o bere. E nasol să te uiţi în stânga şi în dreapta din 2 în 2 minute, de frică să nu îţi iei o bâtă în cap.

Multitudinea de evenimente marca Subway. Săptămânal, în cele patru pub-uri se organizează evenimente tematice pe gustul tuturor. Spre exemplu, zilele acestea au avut sau au loc evenimente de 1 Decembrie, dubstep, rock, stand-up comedy, etc. Clubbing mai puţin, căci nu e genul lor.

Internet wireless şi televizor. Vă întrebaţi cine naiba merge în oraş ca să stea pe internet, dar puneţi problema greşit. Spre exemplu, ieri am încărcat pe YouTube un film full HD dintr-o cafenea şi tot atunci am şi publicat articolul cu parada de Ziua României. De asemenea, TV-ul e foarte util atunci când sunt meciuri de fotbal. Sau de handbal. Sau de baschet.

Au şi minusuri. Spre exemplu, servirea nu este de lăudat. Localurile nu arată extraordinar, dar au acel aspect de bodegă intimă în care poţi bea şi te poţi simţi bine fără să te deranjeze nimeni.

15 thoughts on “De ce are succes Subway

  1. „bodega” ai? ce sa zic….nu e cu nimic mai presus kremlin fatza de Subway, a ba da acolo e de „fitze”…:-j

  2. bine zis subway un loc linistit cu mancare buna mai ales acei hamsii preparati prea arsi sau prea putin prajiti dar e ok are un aer contemporan

  3. care-s cele 4 locatii ? eu stiu de 3 :)) razboieni la bloc , razboieni la casa si pe balcescu .

  4. servirea e ok la casa…pe Razboieni la bloc are un minus…fetele sunt asa aeriene…speriate chiar !?!

    faptul ca au un meniu scurt de papa, dar bun calitativ (vezi hamsii, placintele-uau !, pizza- asa si asa)
    le mentine…nu trebuie sa oferi nu stiu ce creveti ca sa ramai pe piata .

  5. E un sentiment placut cand vezi ca un loc din asta unde ti-ai petrecut poate studentia inca mai exista. Apropo, mai e cineva pe-aici care-si aduce aminte de Melody care era alaturi de Subway? Ma rog, pe atunci nu era Subway…

  6. Subway, locul unde 4 prieteni au facut intoxicatie alimentara, locul cu cele mai jegoase bucatarii si cu ospatari care cad sub mese de somn

  7. Exista trei strategii de a intra pe o piata: Ori ai produse de inalta calitate, ori ai costuri mici care sa-ti permita preturi mici, ori te canalizezi pe o nisa ingusta dar suficient de adanca.
    Nu uitati ca Subway (prima locatie) are mai bine de 10 ani. Eu mi-l amintesc de pe vreme cand umblam la Melody (cand eram student) undeva prin 1997-2001.
    La inceputul anilor 2000 erau deja in voga manelele. Subway a stiu sa-si segmenteze piata si intr-o lume care incepea sa asculte manele ei au les sa se axeze pe „rockeri”.
    Intre timp si-au dezvoltat afacerea, dar Subway-ul autentic e cel de la subsol din prima locatie… Acolo unde e fum si muzica buna.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *