Miercuri, 1 Septembrie 2010 | Bacau, stiri | Comenteaza
Procesul de rebranding reprezinta o etapa esentiala in evolutia proiectului; dupa utilizarea indelungata a brandului Promenada Mall, centrul a folosit o perioada naming-ul European Retail Park, nume care crea confuzie si era greu de interpretat de catre consumatori. Decizia de a lansa si pozitiona pe piata din Bacau noul brand Hello Shopping Park este una strategica, bazata pe un studiu de piata realizat la mijlocul acestui an. Rezultatele studiului ne-au condus catre necesitatea de a reconfigura identitatea centrului astfel incat sa evidentiem cat mai clar valorile care ne definesc: Hello Shopping Park este un proiect dominant pe piata din Bacau, cu un GLA de 50.632 mp si 1.400 locuri de parcare, avand in portofoliu ancore puternice precum real,- Hypermarket, Baumax, Altex, Staer, TechnoMarket, Proges, unice ca prezenta in judetul Bacau, alaturi de multi alti retaileri internationali si nationali (Kenvelo, Takko, Fox, Deichmann, Leonardo, Killtec, Toyplex, INA Center, Librariile Alexandria, etc). Pe langa diversitatea segmentului de Shopping oferim clientilor nostri un mediu prietenos si distractiv. – a afirmat Kris Carton unul dintre proprietarii companiei Bel Rom. Totodata aceste valori s-au reflectat si in mesajul catre consumatori, si in unul din headline-ul folosit in promovarea campaniei : “Cum e sa gasesti tot ce vrei intr-un singur loc”. Dorim adaptarea strategiei de business la contextul evolutiei pietei si tocmai de aceea ne-am gandit sa ne reinventam. Obiectivul acestui rebranding este consolidarea pozitiei pe piata si promovarea valorilor centrului – a mai declarat Kris Carton. Obiectivul echipei care manageriaza proiectul din Bacau este de a transforma Hello Shopping Park intr-un centru comercial care sa ofere clientilor sai o experienta unica de cumparaturi si petrecere a timpului liber. Sursa: comunicat oficial de presaHello Shopping Park si-a lansat de curand campania de rebranding ce consta in schimbarea de imagine si naming a complexului comercial, inaugurat in 2008 de dezvoltatorul Bel Rom Real Estate pe piata din Bacau, si in evidentierea valorilor si trasaturilor unice ce definesc cel mai bine proiectul si il pozitioneaza ca fiind un centru modern si confortabil, prietenos si distractiv.
Lansarea campaniei de rebranding coincide de altfel cu momentul relansarii proiectului prin diversificarea mixului de chiriasi in vederea adaptarii la specificul consumatorului. Astfel, Hello Shopping Park va inaugura in perioada urmatoare noi unitati: un loc de joaca, o cafenea, un restaurant, etc., iar obiectivul principal pe 2010 – 2011 este cresterea notorietatii noului brand lansat si consolidarea pozitiei pe piata.
Search
Articole Recente
- În atenția unor agitatori de meserie: așa arată semnătura fostului primar
- Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Sesizare penală pentru vandalii care distrug mobilierul stradal din Bacău
- Ziua Culturii Naționale la Teatrul Municipal Bacovia și cele 4 momente ce merită remarcate
- Reparații curente la iluminatul public din Bacău
Comentarii recente
- Gabriel Gabor on Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Sorina on Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Stan on Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
- Q on Reparații curente la iluminatul public din Bacău
- Kristofer on 2021. Play!
- Petcu Constantin on 2021. Play!
- Stan on Transparență totală: absolut toate contractele și cheltuielile vor fi publicate pe site-ul Primăriei Bacău
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 18 decembrie 2020 (rezumatul proiectelor)
- Iorga stefania alexandea on Transparență totală: absolut toate contractele și cheltuielile vor fi publicate pe site-ul Primăriei Bacău
- Stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 18 decembrie 2020 (rezumatul proiectelor)