Duminica, 26 Iunie 2011 | Pareri personale | 1 comentariu
Suntem niste scumpi. La propriu, caci taxa de trecere a podului de la Giurgiu peste Dunare este de 3 ori mai mare pe malul nostru decat pe cel al Bulgarilor. Pana in primavara, taxa de pod costa 6 euro la Ruse si 12 euro la Giurgiu. Dupa ce guvernul bulgar a taiat doua treimi din ea, ajungand la 2 euro, autoritatile romane i-au dat jos jumatate, adica 6 din 12 euro. Rezsultatul? O taxa tripla fata de cea a bulgarilor. E interesant sa vezi ca pentru trecerea aceluiasi pod platesti de 3 ori mai mult la tine in tara.
Search
Articole Recente
- Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Planul de Mobilitate merge mai departe cu două proiecte semnate astăzi de primarul Bacăului
- Concursuri pentru posturi în Primăria Bacău: peisagist și dispeceri
- Audiențe din izolare
- Luptă continuă și contratimp pentru repararea mobilierului urban
Comentarii recente
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- M on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Tudorel Negreanu on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- John on Planul de Mobilitate merge mai departe cu două proiecte semnate astăzi de primarul Bacăului
- Petre on Luptă continuă și contratimp pentru repararea mobilierului urban
- Kros on Ce mai coacem în birourile primăriei: 7 regulamente pe care le avem în lucru
- Kros on Ședința Consiliului Local Bacău din 28 ianuarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Radu on Ce mai coacem în birourile primăriei: 7 regulamente pe care le avem în lucru
- Gabriel Gabor on Schimbarea nu e ușoară și pe alocuri doare, dar ține de noi toți să avem un oraș din ce în ce frumos!
Prostii, nu se invata niciodata minte. De generatii in tara asta tot ce tine de taxe/preturi sunt axate pe valoarea cat mai mare posibila si nu pe oferta avantajoasa care sa favorizeze castigurile pe termen lung.
Desi aici e un caz aparte tinand cont ca e vorba de frontiera, dar Doamne fereste sa ajunga sarbii sa construiasca autostrada pe un alt coridor european si Romania va pierde mult pentru ca nu stiu decat sa ceara pretul cel mai mare.