Vineri, 17 Octombrie 2014 | Pareri personale | Comenteaza
Stați calmi, acesta nu este un articol despre românul cu nume de neamț Klaus Iohannis, ci despre mărcile auto germane în România. Treaba stă în felul următor: în cele mai multe dintre cazuri, problema nu e la nemții care fac mașinile, ci la românii care le vând la reprezentanța oficială. Două cazuri concrete din ultimii doi ani: Audi, 2013: Un craiovean a găsit o modalitate originală să-şi arate nemulţumirea faţă de bolidul său. El şi-a lipit pe toată partea stângă a maşinii următorul mesaj: „În 11 luni, 12.000 km parcurşi, mi s-au stricat 4 cutii de viteze şi multe altele. Am cea mai proastă maşină. Se strică garantat 100%”. Detalii. BMW, 2014: Un client al Automobile Bavaria a avut surpriza să descopere că maşina cumpărată în leasing şi livrată de către un dealer BMW era avariată. A schimbat-o cu alta dintr-o clasă superioară, plătind diferenţa. Şi aceasta era avariată. BMW neagă, clientul i-a dat în judecată. Detalii. Să dai zeci de mii de euro pe o mașină premium nouă și să te trezești că are o mulțime de probleme tehnice sau că a fost avariată și apoi revopsită e o dramă chiar și pentru cei care nu au muncit banii pe care i-au plătit. Poate că li se întâmplă și nemților să le dea cu virgulă la o mașină dintr-o mie, dar dacă clientul vine înapoi cu ea după doar câteva mii de kilometri și insistă că mașina e proastă, faci ceva. O verifici, iar dacă se dovedește că i-ai vândut-o proastă, i-o schimbi. Acum îi înțeleg pe cei care se duc în Germania și își cumpără de acolo mașină nouă. Despre cei amatori de SH-uri nu mai spun. Altfel arată mașinile în Germania după 200.000 de kilometri. Acolo strada nu știe ce-i ăla praf, iar proprietarul neamț are grijă de mașina sa. O mașină premium la mâna a doua, cumpărată cu bani puțini și ok din punct de vedere tehnic, e perfectă pentru România. Cu condiția să ai bani să o întreții și să nu mori de foame, desigur.Articole recomandate:
Search
Articole Recente
- Ședință a Consiliului Local Bacău pentru aprobarea bugetului local pe anul 2021
- Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- Galerie foto: spălat mecanizat al străzilor și trotuarelor din Bacău
- Observații din stradă după prima tură cu bicicleta din 2021
- Pe cine deranjează contractul de management obligatoriu dintre directorii de școli și primar?
Comentarii recente
- Sorin on Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- adrian on Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- Mike on Pe cine deranjează contractul de management obligatoriu dintre directorii de școli și primar?
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 31 martie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Mihnea on A13: Bacău-Brașov sau Răcăciuni-Brașov?
- Mike on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kristofer on Consultări pentru strategia de dezvoltare urbană la nivel metropolitan
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kuru on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?