Numele românești de pe sticlele și dozele de Coca-Cola îi supără pe maghiari

Sticlele și dozele de Coca-Cola personalizate fac ravagii printre români. Fără îndoială, este o campanie de succes. O mulțime de oameni caută etichete cu diferite nume, sticle sau doze pe care mai apoi să le fotografieze și să le publice pe rețelele de socializare.

De parcă n-ar fi de ajuns buzz-ul existent, Igen, tessek! – Da, poftiti!, un ONG apropiat comunității maghiare din România a venit, referitor la cele 150 de nume pe care compania Coca-Cola le-a inclus în campanie, cu următorul punct de vedere: „Coca-Cola ar face bine dacă ar ţine cont, în strategia lor de marketing, de zonele locuite de unguri”. Auch!

Răspunsul Coca-Cola HBC România n-a întârziat să apară:

În noua campanie Împarte o Coca-Cola, cele mai populare 150 de nume din România înlocuiesc logo-ul Coca-Cola. Selecţia a fost realizată cu ajutorul Ministerului Administraţiei şi Internelor şi al Direcţiei pentru Evidenţa Populaţiei, luând în calcul cele mai folosite nume la nivel naţional, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, născuţi în perioada 1982-2000. De asemenea, consumatorii care nu îşi găsesc numele înmagazine vor putea să-şi personalizeze propriile doze în diferite locuri, la nivel naţional.

Eu nu înțeleg de ce s-au supărat maghiarii. Printre cele 150 de nume se regăsește și unul unguresc, Atilla.

coca-cola in centrul orasului bacau

One thought on “Numele românești de pe sticlele și dozele de Coca-Cola îi supără pe maghiari

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *