50.000 de lei costă informarea și publicitatea pentru proiectul de modernizare a străzilor I.L. Caragiale – Milcov – Intersecție strada Letea.
Principalele efecte ale acestei publicități sunt panourile alb-albastre pe care le vedeți (sau ar trebui să le vedeți) de-a lungul străzilor care se află în lucru.
Unul dintre panouri este amplasat pe strada Ion Luca Caragiale, imediat după sensul giratoriu de la Autogară. Nu l-am văzut până ieri când, având treabă la o vulcanizare din imediata apropiere, am străbătut la pas zona.
Glumind puțin, acum îmi pare rău că m-am înscris la concursul Europe in My Region al Comisiei Europene cu o fotografie de la Sighișoara (care va putea fi votată începând cu 27 august). Uitați ce oportunitate aveam aici, la doi pași, în Bacău!
Tare profesionistă e firma (habar nu am care) către care a fost externalizată partea de publicitate din proiect. Faza tare e că nu firma de publicitate o ia pe cocoașă de la organismul intermediar, ci autoritatea care implementează proiectul, în speță Primăria Bacău.
Panoul ca panoul, dar măcar să le facă odată!
50.000 lei pentru niste panouri???
Sunt din aur?
Mai bine scriai de ritmul „alert” al lucrarilor..
Tara arde, baba se mira la panouri.