Miercuri, 24 Iulie 2013 | Bacau, stiri | Comenteaza
Ieri am participat la conferința de presă prilejuită de finalizarea proiectului regional “Promovarea produselor piscicole și de acvacultură”, implementat în perioada iulie 2011 – iulie 2013 de Consiliul Județean Bacău. Finanțat prin POP (Programul Operațional pentru Pescuit), scopul proiectului a fost stimularea consumului de pește și produse din pește la nivelul Regiunii Nord Est. Valoarea totală a proiectului este de aproape 370.000 euro, din care aproape 290.000 reprezintă finanțarea europeană. Concret, s-a realizat un studiu de piață inițial, o campanie de informare cu privire la efectele benfice ale consumului de pește, au fost organizate două târguri de promovare a sectorului piscicol (27-28 aprilie 2013 la Bacău și 11-12 mai la Iași) și un un studiu de piață final. Prezent la conferința de presă, Ionel Floroiu, vicepreședinte al Consiliului Județean Bacău, a declarat: Într-adevăr, s-a constatat în ultimii 22 de ani că la nivelul României consumul de pește a scăzut dramatic. Cred că este momentul să promovăm din nou consumul de pește. Concluzionăm că proiectul a fost un succes și sperăm ca acest succes să se vadă în timp. Felicit echipa și aș vrea să monitorizăm în continuare aceste aspecte, pentru a vedea care este impactul proiectului și pe termen lung. Pe marginea rezultatelor studiilor de piață efectuate, Oana Șova, managerul proiectului, susține că numărul consumatorilor de pește și produse din pește a crescut cu 2,2% în urma derulării campaniei. De asemenea, sinteza mai arată faptul că frecvența consumului de pește în cadrul familiei a crescut de la 2,7 la 2,9 ori/lună pentru peștele proaspăt și de la 2,5 până la 2,6 ori/lună pentru preparatele din pește. Nu în ultimul rând, a crescut considerabil și numărul de persoane care au menționat cel puțin un efect benefic al consumului de pește asupra sănătății, cu 28,6% față de studiul inițial, cel realizat înainte de campanie. În ceea ce privește campania de promovare, s-au realizat flyere, broșuri, tricouri și alte materiale de acest gen, au fost concepute și difuzate spoturi radio și TV la posturile regionale, a fost realizat portalul web consuma-peste.ro, au fost organizate târgurile mai sus amintite, cu mențiunea că la acestea au participat aproximativ 2.500 de persoane.
Articole recomandate:
Search
Articole Recente
Comentarii recente
- Vizian Miziteu on Rezumatul intervențiilor mele din ședința Consiliului Local din 27 mai 2022
- mihai on Legea trebuie să fie egală pentru toți. Cazul extinderii abatorului Agricola
- Can t you see me on Ce vă recomandă? Vocea, carnetul și talentul de debutant
- BD on Băcăuanii vor ști în timp real când sosește autobuzul
- You and you on Sinecuri de milioane și risipă de bani publici prin Centrul Comunitar propus de primarul Viziteu
- Kristofer on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Roxana on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Roxana on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- ROXANA on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Cătălin on Document: Negru pe alb, primarul spune că nu e treaba lui să monitorizeze colectarea și transportul deșeurilor din Bacău