Vineri, 14 Octombrie 2016 | Bacau, stiri | 2 comentarii
Marți, 18 octombrie 2016, Consiliul Local al municipiului Bacău din care fac parte în calitate de consilier local independent se întrunește pentru o ședință extraordinară care va începe la ora 11:00 și care va avea loc, ca de obicei, la Centrul de Afaceri și Expoziții. Așa cum v-am obișnuit, în cele ce urmează voi face avancronica acestei ședințe, menționând și explicând, acolo unde este cazul, cele 11 proiecte pe care le avem pe ordinea de zi propusă prin dispoziția primarului. Ce vom dezbate și vota la ședința ordinară de marți, 18 octombrie: Aceste ajutoare sunt valabile pentru familiile sau băcăuanii domiciliați singuri ce nu câștigă lunar mai mult de: Solicitanții trebuie să fie domiciliați în municipiul Bacău și să nu figureze cu datorii la bugetul local. Ajutorul va fi acordat pe baza cererii și declarației pe proprie răspundere, însoțită de documente justificative în ceea ce privește componența familiei și veniturile acesteia. Gradul de compensare a valorii la energie termică diferă de la caz la caz, în funcție de veniturile lunare ale familiei/persoanei singure, respectivul tipul de energie consumată. Valoarea totală a investiției: 1.914.480 lei, conform proiectului întocmit de SC Mapamond SRL. Acest obiectiv face parte din programul de investiții pe anul 2016. Numărul personalului propus este de 91, dintre care 8 funcții de conducere, 74 de execuție și 9 muncitori. Astfel, Consiliul Local ar urma să dea curs solicitării Centrului Bugetar Creșe de înființare a 11 posturi: Conform proiectului, aceste două grupe vor participa în Campionatul Național Liga a 5-a/juniori A1, bugetul necesar fiind de 25.000 de lei. Conform proiectului, imobilul 5 de pe str. Făgăraș nr. 25 ar urma să nu mai figureze ca “locuințe ANL”, ci ca “clădire de locuințe”, iar situația juridică să fie schimbată din “Domeniul public al municipiului Bacău proces verbal de recepție finală nr. 779/31.01.2011” în “Domeniul public al municipiului Bacău proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr. 779/31.01.2011″. Sincer, mie mi se pare că e vorba de mai mult decât o eroare materială, dar mă voi lămuri până la ședință cu privire la acest aspect. Strâns legat de “eroarea materială” (găselnița) de la punctul 9. Proiectele de hotărâre le găsiți aici. Vă reamintesc că întâlnirile Consiliului Local sunt publice și au loc la Centrul de Afaceri și Expoziții. Mai precis, în a doua clădire de la dreapta la stânga, la etajul 1. Repet, absolut toate ședințele sunt publice și deschise cetățenilor. La fel și ședințele comisiilor. Așadar, pentru discutarea documentelor și avizarea proiectelor ce urmează a fi dezbătute și votate la ședință, au fost programate următoarele ședințe de comisii: Din comisia numărul 5 fac eu parte, fiind secretar al acestui organism. Întrebări, sugestii, lucruri care ar trebui adăugate sau modificate la aceste proiecte?
– 1082 lei (indicele social de 500 de lei x 2,164 – conform HCL) – în cazul energiei termice de la Thermoenergy (CET);
– 615 lei (indicele social de 500 de lei x 1,230 – conform HCL) – în cazul încălzirii cu gaze naturale, energie electrică și combustibili solizi sau petrolieri.
– Creșa nr. 6 (Alexandru cel Bun nr. 10): 2 asistenți medicali, 3 infirmiere, 1 îngrijitor, 1 ajutor de bucătar;
– Creșa nr. 19 (Costache Negri nr. 1): 1 asistent medical, 2 infirmiere, 1 ajutor de bucătar. Fondurile necesare? Cică de la bugetul local.
Nr.Crt.
Comisia de specialitate
Data desfășurării ședinței de comisie
Locul desfășurării ședinței de comisie
1
Comisia nr. 1 – pentru activități economico-financiare, buget, investiții
luni,
17.07.2016
12:00Biroul nr. 41 (et. 4)
Primăria Bacău
2
Comisia nr. 2 – pentru amenajarea teritoriului și urbanism, administrarea patrimoniului și ocrotirea monumentelor istorice, agricultură, protecția mediului și ecologie
luni,
17.07.2016
15:00Biroul nr. 41 (et. 4)
Primăria Bacău
3
Comisia nr. 3 – pentru comerț, turism, servicii publice și transport urban, gospodărie comunală și energie termică
luni,
10.07.2016
12:00Biroul nr. 48 (et. 4)
Primăria Bacău
4
Comisia nr. 4 – pentru activități social-culturale, culte, învăţămant, sănătate, familie, muncă și protecție socială, protecție copii și sport
luni,
17.07.2016
14:00Biroul nr. 48 (et. 4)
Primăria Bacău
5
Comisia nr. 5 – pentru activitate juridică și disciplină, administrație publică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenești
luni,
17.07.2016
15:00Biroul nr. 49 (et. 4)
Primăria BacăuArticole recomandate:
Search
Articole Recente
- Ziua Culturii Naționale la Teatrul Municipal Bacovia și cele 4 momente ce merită remarcate
- Reparații curente la iluminatul public din Bacău
- Ședința Consiliului Local Bacău din 11 ianuarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Burse pentru peste 10 mii de elevi care învață în municipiul Bacău
- Toată comunitatea trebuie să aibă un cuvânt de spus în privința directorilor de școli, nu doar profesorii
Comentarii recente
- Q on Reparații curente la iluminatul public din Bacău
- Kristofer on 2021. Play!
- Petcu Constantin on 2021. Play!
- Stan on Transparență totală: absolut toate contractele și cheltuielile vor fi publicate pe site-ul Primăriei Bacău
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 18 decembrie 2020 (rezumatul proiectelor)
- Iorga stefania alexandea on Transparență totală: absolut toate contractele și cheltuielile vor fi publicate pe site-ul Primăriei Bacău
- Stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 18 decembrie 2020 (rezumatul proiectelor)
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 18 decembrie 2020 (rezumatul proiectelor)
- stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 18 decembrie 2020 (rezumatul proiectelor)
- Diegis on Istorie Radio Deea
Deoarece cetatenii nu au terenuri sportive amenajate unde sa practice diverse sporturi ca mijloc de recreiere si sanatate pt ca toate bazele sportive sunt distruse iar o parte din ele au fost instrainate pt a deveni in viitor terenuri de constructii la care se asteapta doar momentul oportun. Va rog pe aceasta cale sa ridicati in una din sedintele urmatoare de CL aceasta problema. Consilierii locali trebuie sa faca presing pe aparatul de conducere din primarie pentru a cere bugete si proiecte noi de modernizare a acestora. Primaria finanteaza alte asociatii sportive iar pentru bazele sportive municipale nu sunt bani.
Sunt extrem de curios ce s-a votat si cum. Sa nu uiti sa ne povestesti.