Sambata, 17 Septembrie 2016 | Bacau | 3 comentarii
Miercuri, 21 septembrie 2016, la ora 12:00, ne vom întruni din nou într-o ședință extraordinară a Consiliului Local al municipiului Bacău din care fac parte ca independent. Convocarea a fost făcută ieri după-amiază, iar ordinea de zi propusă de către executiv cuprinde 9 proiecte de hotărâre. Cum eu cred că aceste ședințe sunt foarte importante pentru comunitatea noastră, mă țin de obiceiul de a vă anunța și aduce la cunoștință, pe înțelesul tuturor, proiectele pe care urmează să le discutăm și să le votăm. Finalizarea lucrărilor ar urma să ne coste 7,1 milioane lei de la bugetul local. Suma necesară pentru finalizarea lucrărilor este de aproape 100.000 de lei. Pe lângă termenul uriaș de finalizare a lucrărilor, primarul propune alocarea sumei de 21,4 de milioane de lei de la bugetul local pentru terminarea Insulei de Agrement. Pentru ce exact ce sunt solicitați acești bani? Nu ni se spune în proiectul de hotărâre, problemă pe care o voi ridica în cadrul ședinței. Încerc să înțeleg de ce nu a fost demarată mai devreme procedura de selecție a candidaților pentru noul Consiliu de Administrație al Thermoenergy, astfel încât să nu fim puși acum în fața prelungirii mandatului deja fostului C.A. cu 6 luni. Asta nu face decât să perpetueze incertitudinea societății de termoficare băcăuane. Am fost desemnat reprezentant al Consiliului Local în Adunarea Generală a Acționarilor a Thermoenergy Group, însă până în momentul de față nu am fost convocat la nicio ședință sau întâlnire a societății. Nici site-ul oficial nu mă ajută, fiind total inaccesibil. Această transparență zero trebuie să dispară și voi fi foarte clar în această privință. Comisia va număra 7 membri și va avea ca obiect “elucidarea cauzelor producerii avariilor ce au dus la sistarea furnizării cu apă potabilă în Bacău”. – 2 săli la Grădinița nr. 28 (structură a Școlii gimnaziale “George Bacovia”); În ciuda sumei vehiculate de aproximativ 450.000 de euro pe care proprietarul (Camera de Comerț și Industrie) o pretinde pentru acest imobil, eu sunt perfect de acord să preluăm Fosta Școală Comercială. În primul rând pentru că e imobil de patrimoniu și eu cred că trebuie să facem tot ce ne stă în putință pentru a-l conserva și restaura, dar și pentru că ne-ar putea folosi ca spațiu pentru un viitor centru de tineret amenajat de municipalitate. Urmează să fac parte din comisia CEAC constituită la nivelul Școlii gimnaziale “Dr. Alexandru Șafran”. Proiectele de hotărâre le găsiți aici. Vă reamintesc că întâlnirile Consiliului Local sunt publice și au loc la Centrul de Afaceri și Expoziții. Mai precis, în a doua clădire de la dreapta la stânga, la etajul 1. Repet, absolut toate ședințele sunt publice și deschise cetățenilor. La fel și ședințele comisiilor. Așadar, pentru discutarea documentelor și avizarea proiectelor ce urmează a fi dezbătute și votate la ședință, au fost programate următoarele ședințe de comisii: Din comisia numărul 5 fac eu parte, fiind secretar al acestui organism. Întrebări, sugestii, lucruri care ar trebui adăugate sau modificate la aceste proiecte?
– 1 sală la Grădinița nr. 27 (structură a Școlii gimnaziale “Alecu Russo”);
– 1 sală la Grădinița nr. 33 (structură a Școlii gimnaziale “Constantin Platon”);
– 1 sală la Grădinița “Rază de Soare” (structură a Școlii gimnaziale “”Mihai Drăgan).
Nr.Crt.
Comisia de specialitate
Data desfășurării ședinței de comisie
Locul desfășurării ședinței de comisie
1
Comisia nr. 1 – pentru activități economico-financiare, buget, investiții
marți, 20.09.201611:00
Biroul nr. 41 (et. 4)Primăria Bacău
2
Comisia nr. 2 – pentru amenajarea teritoriului și urbanism, administrarea patrimoniului și ocrotirea monumentelor istorice, agricultură, protecția mediului și ecologie
marți, 20.09.2016
15:00Biroul nr. 48 (et. 4)Primăria Bacău
3
Comisia nr. 3 – pentru comerț, turism, servicii publice și transport urban, gospodărie comunală și energie termică
marți, 20.09.2016
10:00Biroul nr. 48 (et. 4)Primăria Bacău
4
Comisia nr. 4 – pentru activități social-culturale, culte, învăţămant, sănătate, familie, muncă și protecție socială, protecție copii și sport
marți, 20.09.2016
13:00Biroul nr. 48 (et. 4)Primăria Bacău
5
Comisia nr. 5 – pentru activitate juridică și disciplină, administrație publică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenești
marți, 20.09.2016
15:30Biroul nr. 49 (et. 4)Primăria Bacău
Articole recomandate:
Search
Articole Recente
- Eveniment: consultare online despre Regulamentul spațiilor verzi din municipiul Bacău
- Ședința Consiliului Local Bacău din 29 iulie 2022 (rezumatul proiectelor)
- O veste bună, una foarte bună și una proastă despre PNI Anghel Saligny în județul Bacău
- Ce ne dorim în zona Stadionului Municipal: sport și verde sau blocuri gri?
- Ședința Consiliului Local Bacău din 18 iulie 2022 (rezumatul proiectelor)
Comentarii recente
- Remus Lupu on O veste bună, una foarte bună și una proastă despre PNI Anghel Saligny în județul Bacău
- Carmen on La Ferdinand… o fi pe bune?
- Symy on Fotografiatul pe stradă, din punct de vedere legal. Luaţi notiţe!
- Ifrim on Ședința Consiliului Local Bacău din 30 iunie 2022 (rezumatul proiectelor)
- Vizian Miziteu on Rezumatul intervențiilor mele din ședința Consiliului Local din 27 mai 2022
- mihai on Legea trebuie să fie egală pentru toți. Cazul extinderii abatorului Agricola
- Can t you see me on Ce vă recomandă? Vocea, carnetul și talentul de debutant
- BD on Băcăuanii vor ști în timp real când sosește autobuzul
- You and you on Sinecuri de milioane și risipă de bani publici prin Centrul Comunitar propus de primarul Viziteu
- Kristofer on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
Absolut bestial. În loc să renunțe la închirierea a 2 sali către Fundația Neghiniță la Creșa nr 4 (vecină de curte cu grădinița nr 28) propun înființarea a 2 grupe la vecini. Ca în anii următori, când copiii vor crește și se vor muta de la creșă la cămin/gradinita cu program prelungit, să fie iar probleme că nu sunt locuri suficiente. Și nici spațiu de înființare de grupe noi, căci vor fi date cresei. Știu un consilier local care are copilul mare stea în devenire la Neghiniță, dar chiar așa mare influență are asupra celorlalți?
Hotelul Central (faţada Teatrului) era evaluată la vreo 200.000 de euro; adică la jumătate faţă de clădirea de pe Cuza Vodă.
Şi e la fel de prost întreţinut ca şi fosta Şcoală de Comerţ.
Dacă tot “se scot din buzunarul oraşului” bani pentru a se cumpăra clădiri nefuncţionale, nu mai bine s-ar începe cu Hotelul Central?
In balconul Hotelului Central a crescut un COPAC! Super tare :)). Lăsând orice gluma la o parte sunt pentru cumpărarea (acolo unde este posibil si la un preț decent) de către municipalitate a tuturor clădirilor care fac parte din istoria orașului si care pot fi restaurate si folosite in scopul cetățenilor. Așa ca Punctul 7 il consider prioritar si aștept din partea ta Cristi detalii noi pe care le vei afla la ședinta in ceea ce priveste Insula de Agrement. Succes!