Miercuri, 1 Iunie 2011 | Pareri personale | 3 comentarii
Cam asta a fost intrebarea care mi-a fost adresata zilele trecute la Kaufland, in timp plateam ce am cumparat. Am zis ca.. da. Pe fond, initiativa e laudabila. E un feedback pe care magazinul doreste sa il primeasca, insa am o nelamurire: credeti ca are vreun efect? Intreb din simplul motiv ca eu, unul, m-am simtit obligat sa raspund da deoarece ca ma grabeam. Si pentru ca nu aveam timp, m-am gandit sa spun da ca sa nu argumentez un eventual raspuns negativ. Si totusi, nu ar fi mai eficient un formular de feedback? Are magazinul incredere in casierii care, ca sa nu se streseze, intreaba si raporteaza la misto? Foto via Inima Bacaului
Search
Articole Recente
- Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Planul de Mobilitate merge mai departe cu două proiecte semnate astăzi de primarul Bacăului
- Concursuri pentru posturi în Primăria Bacău: peisagist și dispeceri
- Audiențe din izolare
- Luptă continuă și contratimp pentru repararea mobilierului urban
Comentarii recente
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- M on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Tudorel Negreanu on Ședința Consiliului Local Bacău din 26 februarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- John on Planul de Mobilitate merge mai departe cu două proiecte semnate astăzi de primarul Bacăului
- Petre on Luptă continuă și contratimp pentru repararea mobilierului urban
- Kros on Ce mai coacem în birourile primăriei: 7 regulamente pe care le avem în lucru
- Kros on Ședința Consiliului Local Bacău din 28 ianuarie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Radu on Ce mai coacem în birourile primăriei: 7 regulamente pe care le avem în lucru
Mi se pare initiativa buna a conducerii dat fiind faptul ca mai mereu ne plangem de modul de comportare a vanzatorilor cu clientii.
Si tind sa cred ca e o idee occidentala avand in vedere ca firma aceasta are o retea foarte intinsa in intreaga europa.
Mie unu imi place sa rad sau sa discut cu doamnele/domnisoarele de la casa; ma m-ai destind si imi trec nervii ca stau prea mult la rand:))
In cocluzie nu e rea initiativa:D
totusi, e bine ca macar “incearca”, nu ca alte supermarketuri in care, cand ai nevoie de “personalul lor” nu gasesti pe nimeni…
intrebarea aia e mangla…cica noua Kaufland ne pasa de parerea voastra !! in felul acesta reusesc sa atraga clienti, in felul acesta clientii se intreaba…le pasa de parerea noastra ??…ce magazin tare :)) asta e smecherie romaneasca …!!prosteala pe fatza….si problema ca angajatii sunt obligatii sa va puna intrebarea…daca nu o pun primesc sanctiunii din partea firmei la salar…