Luni, 19 Ianuarie 2009 | Bacau, foto, stiri | 5 comentarii
Cine locuieste in Bacau si traverseaza regulat trecerea la nivel cu calea ferata de la Politie cunoaste cu siguranta aspectul pe care il voi aduce astazi in atentia cititorilor. Utilitate si prioritate. Aceasta bariera leaga centrul orasului Bacau de vestul orasului si implicit Cartierul CFR. Prin acest punct rutier trec zilnic mii de autovehicule. Promisiuni si atat. Ministrul Transporturilor pe atunci Lodovic Orban a fost in vizita la Bacau in luna august 2008 si a promis bacauanilor ca trecerea rutiera peste calea ferata de la politie va fi largita si modernizata pana la sfarsitul lunii octombrie. A trecut sfarsitul lunii octombrie, trecerea la nivel cu calea ferata arata la fel. Cu ajutorul imaginilor de mai jos va puteti da seama cam cum se circula acolo! Nu se vrea. Multi spun ca aceasta situatie se datoreaza Cailor Ferate Romane. Nu este adevarat si chiar daca ar fi fost asa, Ludovic Orban putea sa rezolve aceasta problema printr-un singur telefon. Birocratie. Imi pare rau ca trebuie sa va spun dar nu cred ca se va incerca gasirea unei solutii in ceea ce priveste aceasta problema a locuitorilor orasului Bacau.
Search
Articole Recente
- Ședința Consiliului Local Bacău din 23 mai 2022 (rezumatul proiectelor)
- Ședința Consiliului Local Bacău din 17 mai 2022 (rezumatul proiectelor)
- Ședință de îndată a Consiliului Local pentru reaprobarea proiectului PNRR de achiziționare a autobuzelor electrice
- Legea trebuie să fie egală pentru toți. Cazul extinderii abatorului Agricola
- Starea la zi a politicilor din tineret în municipiul Bacău. Ce face primarul, cel cu atribuții în acest sens?
Comentarii recente
- mihai on Legea trebuie să fie egală pentru toți. Cazul extinderii abatorului Agricola
- Can t you see me on Ce vă recomandă? Vocea, carnetul și talentul de debutant
- BD on Băcăuanii vor ști în timp real când sosește autobuzul
- You and you on Sinecuri de milioane și risipă de bani publici prin Centrul Comunitar propus de primarul Viziteu
- Kristofer on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Roxana on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Roxana on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- ROXANA on Drumul Romania – Bulgaria – Turcia – Antalya
- Cătălin on Document: Negru pe alb, primarul spune că nu e treaba lui să monitorizeze colectarea și transportul deșeurilor din Bacău
- Kristofer on Reguli noi pentru fațadele clădirilor din Bacău
Dap… Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.
Atunci cand gasesti bariera coborata, mai dai si peste bizoni in traficul bacauan, care in loc sa se aseze frumusel la coada coloanei, mai formeaza 2-3 coloane langa bariera, incercand apoi sa-ti ia fata. Ca de obicei, politia rutiera nu vede nimic (pentru depasirea coloanei parca se suspenda permisul, nu?), chiar daca e la 2 pasi de trecerea asta!
am sa vin cu o dedicatie zilnica de muzica adevarata.
pentru astazi. the cranberries – never grow old 😉
Păi ce-ai fi vrut să spună Orban? Că nu face? Și la ce te poți aștepta de la un ministru pe final de mandat? Să facă? :-))))
În altă ordine de idei, iar ai “căcat-o”! Cum adică “putea să rezolve printr-un singur telefon”???? Tu realizezi inepția? Ai fi de acord ca un ministru, oricare ar fi el și oricât de deștept, să rezolve din telefon sau la ordinul lui, probleme de siguranță rutieră și de siguranță a transportului pe calea ferată? Păi mai suntem pe vremea apusă când din telefon se dărâmau cartiere?
Pe de altă parte, eu nu cred că această investiție cade în sarcina ministerului transporturilor!
Trebuie găsită o soluție viabilă atât pentru legătura cu cartierul Tache și CFR, cât și pentru legătura cu cartierul Șerbănești; pentru că doar un pod nu va fi de ajuns în viitor. Ca băcăuan îmi doresc soluții serioase și nu din condeiul unui ministru vremelnic.
Notă pt. post:
Idee 5/10
Documentare 2/10
Păreri personale 1/10