Luni, 4 Iulie 2016 | Bacau | 4 comentarii
V-am spus că am de gând să vă țin la curent cu mai tot ce mișcă prin Primăria Bacău, chiar dacă eu sunt în Consiliul Local și rolul meu este unul mai degrabă deliberativ și nu executiv la nivel de oraș. În acest articol voi trece în revistă atribuțiile pe care le au noii capi ai municipalității, în urma deciziei primarului. La 4 zile după învestire, primarul Cosmin Necula a semnat o dispoziție (nr. 1163/27.06.2016) prin care își deleagă o mare parte dintre atribuții către cei doi viceprimari, Dragoș Ștefan (ALDE) și Constantin Scripăț (PMP), respectiv către secretarul Nicolae Ovidiu Popovici și administratorul public Leonard Pădureanu. În cele ce urmează, voi detalia pe fiecare persoană delegată de primar în parte ce domenii, direcții, servicii, birouri și compartimente urmează să coordoneze și să îndrume cel puțin până la schimbarea organigramei instituției (că am înțeles că se lucrează la asta). Viceprimarul Dragoș Ștefan (ALDE): Viceprimarul Constantin Scripăț (PMP): Secretarul Nicolae Ovidiu Popovici: Administratorul public Leonard Pădureanu: Ce-i mai rămâne primarului Cosmin Necula: Dacă din instituție va lipsi primarul Cosmin Necula, atribuțiile vor fi preluate de viceprimarul Dragoș Ștefan. Când lipsește unul dintre viceprimari, atribuțiile sunt preluate de celălalt viceprimar. Dacă lipsesc ambii secunzi ai primarului, atribuțiilor lor revin administratorului public Pădureanu. Dacă doar acesta din urmă lipsește, sarcinile sale sunt preluate de Dragoș Ștefan. Asta este tot ceea ce prevede dispoziția prin care primarul și-a delegat o mare parte dintre atribuțiile pe care le deține.
Articole recomandate:
Search
Articole Recente
- “Cei 12” au făcut harcea-parcea o bună parte a bugetului local
- Ședință a Consiliului Local Bacău pentru aprobarea bugetului local pe anul 2021
- Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- Galerie foto: spălat mecanizat al străzilor și trotuarelor din Bacău
- Observații din stradă după prima tură cu bicicleta din 2021
Comentarii recente
- Sorin on Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- adrian on Invităm societatea civilă să facă parte din Comisia de Circulație!
- Mike on Pe cine deranjează contractul de management obligatoriu dintre directorii de școli și primar?
- George on Ședința Consiliului Local Bacău din 31 martie 2021 (rezumatul proiectelor)
- Mihnea on A13: Bacău-Brașov sau Răcăciuni-Brașov?
- Mike on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kristofer on Consultări pentru strategia de dezvoltare urbană la nivel metropolitan
- Kristofer on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Stan on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
- Kuru on Ședința Consiliului Local Bacău din 5 martie 2021. Externalizarea salubrizării sau SMUP?
nu era mai simplu sa postezi dispozitia de primar?
Nu. E stufoasă și e în format scanat.
E mai bine ca lucrurile să fie scrise și explicate pe înțelesul tuturor.
Scrise si explicate pe intelesul tuturor???? Iti jicnesti electoratul!!!! Sunt destui care stiu (înteleg) sa citeasca o dispozitie. Sau cărei categorii de oameni te adresezi????
Probabil celor care scriu “jicnesc” si nu “jignesc”…