Cum sa promovezi un eveniment – varianta cheala

Miercuri, 13 Aprilie 2011 | Pareri personale | 8 comentarii

De la mine pentru voi, am sa va dau cateva sfaturi Ma adresez in special organizatorilor de evenimente periodice, celor care au bani de pierdut investit intr-un Bacau care stim cu totii ca este mort pe linie de entertainment, atat financiar, cat si inovativ. Asta daca nu avem alte intentii, cum ar fi sa spalam niste bani si sa ne facem imagine. Totusi, sfaturile de mai jos se aplica atat celor care doresc sa faca bani cu ceea ce organizeaza, cat si vampirilor de imagine aka cheltuitorii.


In primul rand, este bine ca evenimentul vostru sau, daca este cazul, locatia in care are loc acesta sa aiba o identitate:

  • site, blog, facebook.. twitter (deja cer prea mult?);
  • logo, parteneri media loiali si pe bani (nu moca, cum ati fost invatati!);
  • comunicatele de presa care sa se asemene de la un eveniment la altul, mai ales atunci cand desfasori bilunar sau lunar activitati;
  • flyere in oras (nu A4, nu alb-negru, ci A3+ color);
  • lideri care sa mobilizeze masele (liceeni cu notorietate, politicieni influenti, etc.).

Ah, si manualul moca de promovare se incheie cu o recomandare: schimbati afisele de la un eveniment la altul! Daca nu sablonul, macar culorile! Nu de alta, dar lumea va crede apoi ca are loc acelasi eveniment de saptamana trecuta. Pentru manualul advanced si pe bani va rog sa folositi formularul de contact.

8 comentarii la “Cum sa promovezi un eveniment – varianta cheala”

  1. lizard 13 Aprilie 2011 at 12:19 Permalink

    ….si-nainte de toate, scriem corect:) “Asta daca nu avem alte intentii, ca si cum ar fi sa spalam niste bani si sa ne facem imagine.”. “ca si” nu are niciun sens…
    Iar cu parteneriatele media… nu stiu ce intelegi tu prin moca, dar real, nu sunt moca, ci barter. Diferenta mare.

  2. ContraSENS 13 Aprilie 2011 at 15:15 Permalink

    Da, diferenta mare intre moca si barter… Din parti! Barterele din Bacau sunt in felul urmator: eu, organizator de evenimente, te coclesc pe tine, blogger, ca, daca o sa scrii 4-5 articole, o sa-ti trec numele undeva pe afis, cu litere mici-mici si, eventual, o sa-ti dau voie sa intri gratis la un eveniment. Dar daca vrei o apa, o platesti, tata!

    Astea-s barterele din Bacau. Atunci cand puri si simplu organizatorul nu-si baga picioarele si “uita” sa te treaca pe afis sau sa te anunte in sala.

    Kristofer are dreptate, ba, inca a fost prea cuminte in exprimare.

    • Mihai 14 Aprilie 2011 at 23:59 Permalink

      Interesanta discutie! Tocmai pregatesc un eveniment si a picat la fix. Daca as avea nevoie de sustinerea voastra, cit m-ar costa si ce oferiti in schimb? Multumesc anticipat.

      • Kristofer 15 Aprilie 2011 at 00:08 Permalink

        spuneti-mi cam ce v-ar interesa pe cristian.ghinghes[at]gmail.com

  3. SmY 13 Aprilie 2011 at 17:17 Permalink

    Big up ContraSENS!

  4. lizard 13 Aprilie 2011 at 21:23 Permalink

    Dar pusul ala pe afis e promovare, nu?

  5. Alexandross 13 Aprilie 2011 at 23:13 Permalink

    Da deci asa am sa fac :))

  6. ContraSENS 14 Aprilie 2011 at 08:51 Permalink

    @lizard, tehnic e promovare, practic nu inseamna nimic. Pentru ca sunt sanse extrem de mari ca baietii si fetele pe care ii convingi pe blog sa mearga la un eveniment sa stie deja de blogul tau. Mie asa mi se pare logic: daca te-au citit si au aflat de eveniment, inseamna ca te stiu, nu te afla de pe o poza cat un timbru de pe un afis.

    Asa ca promovarea asta este fix pix. Desigur, o sa va mearga in continuare cu pustanii care abia si-au tras blog pe blogspot si au 10-20 de vizitatori pe zi cu tot cu familie. Si pe care ii veti putea cocli cu veti dori ca o sa-i faceti cunoscuti dupa ce le puneti numele pe afise.

    Pentru ca un articol de promovare in Blogosfera mare costa undeva la 100 de euro. Si chiar daca va permiteti sa platiti acesti bani, nu-i veti da niciodata pentru ca ati fost invatati ca-l puteti obtine gratis.

    Si aici se inchide cercul vicios: articolele pe care le cersiti la pustanii de la grupa mica nu au rezultate pentru ca nu exista cititori care sa primeasca informatiile pe care doriti sa le transmiteti.


Lasa un comentariu