Miercuri seară am privit apusul de la înălțime. Totuși, nu acesta a fost prilejul pentru care am fost la Restaurant Sole, ci petrecerea supriză pe care Coca-Cola i-a pregătit-o Mihaelei Pădure, unul dintre cei mai activi fani de pe pagina de Facebook a brandului.
Seara de neuitat a Mihaelei a inclus un zbor cu elicopterul deasupra Bucureștiului alături de Dani Oțil, complicele celor de la Coca-Cola, o petrecere supriză alături de prieteni și colegi, plus un concert live Vița de Vie (culmea, formația preferată a Mihaelei). Supriza are și o continuare. Numele Mihaelei va trona pe semnul publicitar Coca-Cola din Piața Romană timp de două săptămâni.
Toate astea datorită faptului că Mihaela Pădure, o simplă tânără de 23 de ani, și-a postat pe Facebook o fotografie cu sticla Coca-Cola și că a fost activă. Bine, a fost și norocoasă. Cine nu și-ar dori să vadă Bucureștiul din elicopter la apus?
Pentru prima dată în istoria brandului, vara aceasta Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi. Ne-au bucurat entuziasmul cu care fanii au întâmpinat campania şi reacţiile impresionante stârnite în social media de dozele personalizate. Mii de fani şi-au postat pe paginile personale de Facebook fotografii cu sticle Coca-Cola cu numele lor. Astfel, ideea sărbătoririi celor mai activi fani ai brandului a venit firesc, pentru a le mulţumi pentru fidelitatea lor. Ca Mihaela mai sunt şi alti fani, la fel de înfocaţi, cărora le vom dedica surprize în urmatoarele zile.
Am folosit Facebook şi instrumente care contorizează activitatea şi interacţiunile de pe pagina Facebook a unui brand pentru a identifica cei mai activi fani. Am ales această modalitate pentru că pagina de Facebook Coca-Cola a fost creată de doi fani ai brandului, care au dorit să împărtăşească pasiunea pentru Coca-Cola- Anca Năstase, Marketing Activation Manager Coca-Cola România şi Moldova.
În rest, multă lume cunoscută la petrecere. I-am văzut și/sau întâlnit acolo pe Piticu, colegul Edi, Ludmila (cu care am fost la Londra, la Maroon 5 24h Studio Session), Anca Duma, etc.
Fiți cu ochii pe Coca-Cola, căci surprizele se vor ține lanț în următoarele zile. Acestea, respectiv evenimentul pentru Mihaela fac parte din campania „Împarte o Coca-Cola”, care aduce cele mai populare 150 de nume din România în locul emblematicului logo al brandului pe sticlele și dozele de Coca-Cola.
PS: Zilele următoare voi actualiza materialul cu video report-ul evenimentului.
Io vreau macar o doza cu „Rubu”.
De unde o pot lua?
Ei bine, asa da! In afara pentru intiativa, careia ii acord lejer nota 10, cel mai fain a fost ca totul s-a derulat sub nota necunoscutului, cel putin pentru sarbatorita!
m-as reapuca de Coca cola, dar sa stiu sigur ca ma plimba cu elicopterul :))