Scandal la Orange Shop, pe fondul unei căderi de semnal la nivel național

Vineri, 9 August 2013 | Bacau, Pareri personale | 15 comentarii

De câteva ore bune, în Bacău și în toată zona Moldovei rețeaua de telefonie Orange nu funcționează. Sunt probleme în Iași, Neamț, Bacău. Mi-a spus cineva de la Constanța că și acolo sunt probleme.

Mi se pare aiurea să te lauzi cu ultima tehnologie în domeniu și serviciul elementar, adică cel de voce, să nu funcționeze în mai multe zone din țară timp de câteva ore.

Sunt oameni, companii, care depind de telefonie și care pierd bani buni din cauza unei “probleme la rețea care va fi remediată în maxim două ore”, așa cum au catalogat cei din Orange Shop această problema undeva în jurul orei 13:30. Așadar și prin urmare, pauză apeluri până după 15:30.

Să vă mai spun că în magazinul central Orange din Bacău a fost nevoie de agenți de pază și protecție pentru calmarea clienților nemulțumiți?

Pont: rețeaua Orange merge bine pe 2G. Deci dezactivați 3G-ul temporar.

balonul-orange

15 comentarii la “Scandal la Orange Shop, pe fondul unei căderi de semnal la nivel național”

  1. Morosanu Robert 9 August 2013 at 14:26 Permalink

    Si acum , ce rost mai are cand clientii , adica noi cei nemultumiti si multi ne spunem oful … ?
    care mai este sensul cand ei ne cer daune de intarziere de doar cateva ore sau o singura zi din cauze bineinteles personale sau care nu tin de noi , la fel cum se scuza si dansii de fiecare data (ne aducem aminte bine de motive precum: momentan nu e furtuna , nu ploua , nu ninge , nu e Revelionul …etc.)

    • paula 9 August 2013 at 16:03 Permalink

      Salut.Vroiam sa va aduc la cunostinta ca Orange te asteapta sa iti platesti factura 14 zile de cand se emite. Daca ati citi cu atentie clauzele contractuale care va sunt aduse la cunostinta cand semnati contractul, ati afla ca aveti o data de emitere a facturii si 14 zile in care se poate plati(adica aveti ragaz)…Ceea ce tocmai s-a intamplat tine de chestii tehnice, cum ar fi antene, sateliti care nu se pot repara cu un simplu clik pe un buton, sunt oameni ca si noi care se duc acolo si rezolva problema…e foarte simplu sa ne razvratim si sa lovim in stanga si dreapta, e ceea ce stim sa facem cel mai repede si mai usor! Nu incerc sa gasesc o scuza plauzibila, insa haideti sa fim realisti…daca ar fi sa fiti in postura celor care se ocupa de problema ati mai reactiona la fel?

      • daniel 26 August 2013 at 13:32 Permalink

        Eu am pierdut 2 tranzactii amandoua in valoare e 3000 lei, de ce? pentru ca nu am avut semnal in acel moment si am pierdut clientii!!! Acum te intreb pe tine, nu ti se pare normal sa cer daune? ca doar ce…incerc sa fiu realist, nu?

  2. Elena. 9 August 2013 at 14:31 Permalink

    Semnalul este luat de la 12:30. au doua ore si nu au facut nimic in aceasta privinta.

  3. COPILU DE CIOLOFAN 9 August 2013 at 15:49 Permalink

    Ti-au stalcit numele: https://adevarul.ro/tech/mobile/clientii-orange-moldova-nu-mai-semnal-1_5204e195c7b855ff56bf0923/index.html:(

  4. onutz 9 August 2013 at 15:51 Permalink

    sunt din Suceava… si nici pana la ora asta nu am semnal… :-(

    • Teo 9 August 2013 at 15:59 Permalink

      In Suceava nu merge nici 3G nici 2G. Nici macar voce pana la ora asta. Nu mi se pare normal.

  5. madman 9 August 2013 at 21:06 Permalink

    si daca va cadea netul 2-5 ore unde mai scriati acum.ma intreb unde va mai duceati sa faceti abonamente cand in Romania sunt doar 2-3 lideri de piata cu net.

  6. Malinescu Marius 10 August 2013 at 00:25 Permalink

    Corect la 15,30 semnalul a revenit pe telefon. Pierdeam bani daca nu aveam dual sim. De aceea a aparut aceasta inventie. Ca este folosita si pentru ieftineala scopul suprem ramane alternarea retelelor atunci cand conditiile tehnice o impun.
    Ce am vazut nasol: o copila avea nevoie de calciu si toti cei din jur se agitau cu serviciul de voce suspendat nereusind sa cheme o salvare. Asta este consecinta unui singur furnizor ce acapareaza piata moldoveneasca. Stim ca Moldova este portocalie.
    Ca fapt divers serviciul de date a fost functional. Poate ca toata chestiunea a fost un stimulent sa trecem pe e-mail si mesagerie instant. Mai ieftina pentru operator mai scumpa la abonament pentru beneficiar.


Lasa un comentariu