Ce s-a discutat la ședința Senatului Universității #2

Duminica, 30 Martie 2014 | Studenti | 1 comentariu

Miercuri, 26 martie 2014, am participat, în calitate de reprezentant ales, la cea de-a doua ședință a Senatului Universității “Nicolae Titulescu” din București. Motivele pentru care public aceste articole-raport le-am explicat în ianuarie, când am scris despre prima întâlnire la care am participat în calitate de student senator.

Ar trebui ca lucrul acesta să fie la ordinea zilei în toate universitățile. O funcție reprezentantivă presupune în primul rând transparență față de studenții care ne-au ales, nu? :)

universitatea nicolae titulescu bucuresti

Ce s-a hotărât/discutat la ședința Senatului Universitar din 26 martie 2014:

  • Au fost prezentate și aprobate rezultatele concursului pentru ocuparea posturilor didactice din Universitate;
  • S-a discutat despre dosarele pe care Universitatea trebuie să le întocmească și să le trimită la ARACIS pentru reacreditarea unor programe de master. Există posibilitatea ca oferta educațională a Universității să fie modificată și actualizată conform cererii;
  • S-a discutat despre procedura de admitere pentru anul universitar 2014-2015. Se caută o modalitate cât mai simplă prin care să fie evaluate cunoștințele candidaților la admitere și care totodată să corespundă cu Ordinul nr. 5734/2013. Încă nu s-a luat o decizie în acest sens.
  • S-a acordat un vot de principiu pentru înaintarea în Consiliul de Administrație a unei propuneri de mărire a numărului de taxe. Atenție, este vorba despre numărul de taxe, nu de valoarea taxei anuale de școlarizare.
  • A fost aprobată elaborarea manualelor destinate învățământului la distanță;
  • A fost aprobată Metodologia privind monitorizarea traseului profesional al absolvenţilor Universităţii “Nicolae Titulescu” din Bucureşti.
  • A fost prezentat și aprobat raportul cercetării științifice pentru anul 2013;
  • A fost actualizată noua componenţă a Comisiei centrale pentru coordonarea activităţii de cercetare ştiinţifică;
  • A fost aprobată componenţa Comitetului ştiinţific al Editurii Universităţii “Nicolae Titulescu” din Bucureşti;
  • A fost aprobată prelungirea cu 6 luni a unor stagii doctorale;
  • Au fost trecute în revistă aspecte organizatorice privind cea de-a doua vizită de evaluare pe care Asociaţia Universităţilor din Europa – European Universities Association (EUA) o va avea în perioada 13-16 aprilie în Universitate. Echipa de evaluare EUA va avea o întâlnire cu reprezentanții Asociației Studenților din Universitatea “Nicolae Titulescu” (ASUNT), dar și cu studenții Facultății de Științe Sociale și Administrative, facultatea pe care o reprezint, pe 15 aprilie, între 9:30 și 12:30.
  • A fost aprobată vacanța de Paști: 21-25 aprilie 2014. Am anunțat-o pe grupuri și în Universitate imediat după luarea deciziei.

Ședința a fost condusă de conf.univ.dr. Vasile Nemeș (președintele Senatului), completat la prezidiu de prof.univ.dr. Ion Neagu (președintele Consiliului de Administrație), prof.univ.dr. Gabriel Boroi (rector) , conf.univ.dr. Mircea Damaschin (prorector) și Clemansa Ciuciu (secretar șef Universitate).

Valabil pentru studenți: pentru întrebări și probleme mă găsiți aici.

1 comentariu la “Ce s-a discutat la ședința Senatului Universității #2”

  1. A 30 Martie 2014 at 20:07 Permalink

    Un lucru pe care nu il vad deloc la facultatile de stat… asa da!


Lasa un comentariu