Mâine, între orele 12:30 şi 14:30, dacă sunaţi la numerele de telefon 0215293848 sau 0215293849 (tarif normal), veţi putea vorbi cu subsemnatul la telefon. CGS m-a invitat să văd cum e o zi într-un call center, sarcina mea fiind aceea de a povesti interlocutorilor despre outsorcing şi despre compania CGS.
Aşadar, dacă vă gândiţi la o carieră în domeniu sau sunteţi pur şi simplu curioşi, informaţiile le puteţi afla mâine, prin telefon. Promit să fiu prietenos şi garantez să am răbdare cu „clienţii”. Se anunţă interesant. De multe ori am avut ocazia să interacţionez cu operatori din call center, mai ales din domeniul serviciilor (am avut destule probleme cu băncile, internetul sau cu abonamentele de telefonie), iar acum am şansa să trăiesc pe pielea mea această experienţă.
Sunând mâine la 0215293848 sau 0215293849 între orele 12:30 şi 14:30, intraţi automat într-o tragere la sorţi în urma căreia 5 dintre apelanţi vor fi premiaţi cu câte 50 de euro. CGS răsplăteşte chiar şi curioşii, aşa că nu fiţi timizi!
Dacă voi fi ocupat şi nu voi putea vorbi eu cu voi (să mă cereţi, da?!), vă las pe mâna celorlalţi bloggeri, colegi cu mine de call center pentru o zi: Cristian Florea, Daniela Bojincă, Bianca Ceică, Anca Pintilii, Livia Iușan, David Mitran, Andrei Otineanu, Mădălina Iancu şi Diana Ducă.
Aviz amatoarelor: vom fi ca la 112, aşa că tentativele de „Bună, vreau sa te cunosc” nu cred că vor avea sorţi de izbândă.
898989? )))
Chiar daca vei avea parte de oameni „educati” cred ca dupa doua ore va fi suficient de elocvent ca sa nu-ti mai doresti niciodata asa ceva.
Aștept răspunsul la întrebarea pusă!
Te salut cu respect,
Damian Irimescu